![]() |
#4351 |
Guest
Postów: n/a
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
#4352 |
Zarejestrowany: 15.09.2011
Skąd: Dusseldorf / Nordrhein-Westfalen
Wiek: 33
Płeć: Kobieta
Postów: 373
Reputacja: 10
|
![]()
szkoda ze male dzieci nie beda mogly jezdzic na kucykach
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4353 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Einarr, dziękuję
![]() Oj, zawody by się przydały, zobaczymy czy twórcy się wysilili. Ale konie mi bardzo odpowiadają jako ich wieelka pasjonatka :} |
![]() |
![]() |
#4354 |
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
|
![]()
Mam dla Was BOMBĘ!!!
Nie wiem czy się Wam spodoba taka wiadomość, ale JEST ukryta opcja rozgrywki, w maleńkim testowym świecie!!! Trzeba tylko wykonać kilka kroczków... 1. Pobieramy tego moda NRaas_CRAPJailBreak (skorzystajcie z instrukcji Instalacji Modów). 2. Idziecie do Program Files, tam, gdzie zainstalowało się DEMO. Tam idziecie do katalogu: The Sims 3 Pets Create a Pet Demo\GameData\Shared\Packages. Gra mogła się też zainstalować gdzieś w Program Files\Origin. 3. Zmieniacie nazwy trzem plikom, tylko trzem! FullBuil0.package na DeltaBuild0.package FullBuild1.package na DeltaBuild1.package FullBuild2.package na DeltaBuild2.package 4. Idziecie do "GameData\Shared\Packages" w swojej Podstawowej grze i kopiujecie do Demo pliki: FullBuil0.package FullBuild1.package FullBuild2.package Teraz macie w grze obiekty z podstawki, tylko one mogą być w grze. Jednak żeby grać, musicie mieć Sima, czyli w bibliotece musi być jakaś ludzka rodzina, ale stworzona tylko na rzeczach z podstawki, najlepiej sama rodzina, bez domu. Macie gotowca. Agnieszka Zadek i moje Zwierzaki. Możecie je usunąć i stworzyć własne, ale zawsze to jakiś początek. http://www.mediafire.com/?6xgkcylx8jqogmq <--- To się wrzuca do Documents And Setting\Library. Możliwe, że trzeba będzie taki katalog utworzyć. Startujecie demo i lądujecie w edycji miasta, czy raczej tego kawałka ziemi, nazywanego szumnie miastem... ![]() Trochę moich zdjęć. Grafika wygląda kiepsko, ale mam nadzieję, że to tylko tak w Demie, a w dodatku tak nie będzie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez anie_1981 : 02.10.2011 - 14:22 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4355 |
Zarejestrowany: 06.06.2011
Skąd: Leszno/Basingstoke/Sunset Valley
Płeć: Mężczyzna
Postów: 689
Reputacja: 10
|
![]()
Te ostatni obrazek jest straszny
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4356 |
Zarejestrowany: 17.10.2009
Skąd: Poznań
Wiek: 38
Płeć: Kobieta
Postów: 970
Reputacja: 10
|
![]()
I co można robić z tymi zwierzakami? Można nimi normalnie sterować i są interakcje? Zakładam, że dłuższa gra odpada, bo bez obiektów z dodatku zwierzęta szybko umrą z głodu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4357 |
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
|
![]()
Na tym polega problem z demem, to nie jest wersja sprawna na maksa. Nie da się zrobić interakcji pomiędzy Simem a obiektem, pomiędzy Zwierzem a obiektem, pomiędzy Simem a Zwierzem, ani pomiędzy zwierzem a zwierzem. Jeśli taka interakcja powstanie, to robią się takie cuda właśnie, jak na ostatnim obrazku. Można klikać na samo zwierzę i wybrać opcję np. "Galopuj w pobliżu".
UWAGA na obiekty z katalogów! Te z dodatku nie są w pełni sprawne, są tylko kulki i nazwa, ale obiektu nie ma. Animacji tez nie ma, ale warto poszukać np. Lizawki dla koni. Zniekształcą się na czas lizania, ale sprawia im to frajdę. EDIT: To Demo nie na wiele się zda, ale przynajmniej można popatrzeć na animacje jak zwierzę biega, czy coś. Na mts są screeny ze sarenkami, szopami i źrebakami, wersji dzikiej. Nie wiem jednak czy same się pojawiają, czy potrzeba rozsiewaczy. Ostatnio edytowane przez anie_1981 : 25.09.2011 - 20:29 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4358 |
Zarejestrowany: 06.06.2011
Skąd: Leszno/Basingstoke/Sunset Valley
Płeć: Mężczyzna
Postów: 689
Reputacja: 10
|
![]()
Pisałem to już na tym forum jakieś milion razy, nie lubię ściągać niczego z internetu. Kusi mnie bardzo żeby tak zrobić, ale jednak zaczekam na te pełną wersję
![]() PS Ale za to oczekuje wiele screenów ![]() PS jeszcze raz anie_1981 Czy są jakieś obiekty ze zwierzaków? Ostatnio edytowane przez Narutoman : 25.09.2011 - 20:42 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4359 |
Zarejestrowany: 21.05.2009
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,023
Reputacja: 10
|
![]()
anie_1981 jesteś niesamowita, niezłą rzecz znalazłaś! Będziesz mogła się trochę nachapać przed premierą dodatku
![]()
__________________
Zmieniłem nick z Absolem na Levkoni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4360 |
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
|
![]()
Jest cała masa, ale jak pisałam wyżej, są tylko i wyłącznie ich nazwy i wyglądają jak srebrne, małe kulki, więc ich sobie nie pooglądasz i nie pobawisz się z nimi. Są rozsiewacze na ptaki, gryzonie, jaszczurki, węże... Mam nowe screeny. Są już dwa dzikie konie, oba nazywają się "Dziki Koń". Był szop, i był jeleń. Oto nowe screeny. Za każdym razem jak zwierzę lub Sim mają interakcję z czymś innym, to albo się zniekształcają, albo mają w dymko ikonę szlaku (nie ma dojścia). Dlatego konieczne jest używanie kodu TestingCheatsEnabled True, żeby im uzupełniać potrzeby.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 6 (0 użytkownik(ów) i 6 gości) | |
|
|