Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 3 > The Sims 3: Uwagi na temat gry
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 25.09.2011, 18:33   #4351
Spectrum
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje.

Cytat:
Napisał londine Zobacz post
Wiadomo od jakiej grupy wiekowej będzie można jeździć konno?
Ciekaw czy będzie kariera związana ze zwierzakami, np. treser, zaklinacz, weterynarz...
Jeździć konno będzie można od grupy wiekowej 'nastolatek' ; )
  Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stare 25.09.2011, 18:45   #4352
distractme
 
Avatar distractme
 
Zarejestrowany: 15.09.2011
Skąd: Dusseldorf / Nordrhein-Westfalen
Wiek: 33
Płeć: Kobieta
Postów: 373
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje.

szkoda ze male dzieci nie beda mogly jezdzic na kucykach a co do zawodow... to super by bylo gdyby byl weterynarz albo treser koni, lub psow...
distractme jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 25.09.2011, 18:49   #4353
londine
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje.

Einarr, dziękuję
Oj, zawody by się przydały, zobaczymy czy twórcy się wysilili. Ale konie mi bardzo odpowiadają jako ich wieelka pasjonatka :}
  Odpowiedź z Cytatem
stare 25.09.2011, 20:12   #4354
anie_1981
 
Avatar anie_1981
 
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje.

Mam dla Was BOMBĘ!!!

Nie wiem czy się Wam spodoba taka wiadomość, ale JEST ukryta opcja rozgrywki, w maleńkim testowym świecie!!! Trzeba tylko wykonać kilka kroczków...

1. Pobieramy tego moda NRaas_CRAPJailBreak (skorzystajcie z instrukcji Instalacji Modów).
2. Idziecie do Program Files, tam, gdzie zainstalowało się DEMO. Tam idziecie do katalogu: The Sims 3 Pets Create a Pet Demo\GameData\Shared\Packages. Gra mogła się też zainstalować gdzieś w Program Files\Origin.
3. Zmieniacie nazwy trzem plikom, tylko trzem!
FullBuil0.package na DeltaBuild0.package
FullBuild1.package na DeltaBuild1.package
FullBuild2.package na DeltaBuild2.package
4. Idziecie do "GameData\Shared\Packages" w swojej Podstawowej grze i kopiujecie do Demo pliki:
FullBuil0.package
FullBuild1.package
FullBuild2.package
Teraz macie w grze obiekty z podstawki, tylko one mogą być w grze. Jednak żeby grać, musicie mieć Sima, czyli w bibliotece musi być jakaś ludzka rodzina, ale stworzona tylko na rzeczach z podstawki, najlepiej sama rodzina, bez domu.

Macie gotowca. Agnieszka Zadek i moje Zwierzaki. Możecie je usunąć i stworzyć własne, ale zawsze to jakiś początek.

http://www.mediafire.com/?6xgkcylx8jqogmq <--- To się wrzuca do Documents And Setting\Library. Możliwe, że trzeba będzie taki katalog utworzyć.

Startujecie demo i lądujecie w edycji miasta, czy raczej tego kawałka ziemi, nazywanego szumnie miastem...

Trochę moich zdjęć. Grafika wygląda kiepsko, ale mam nadzieję, że to tylko tak w Demie, a w dodatku tak nie będzie.














Ostatnio edytowane przez anie_1981 : 02.10.2011 - 14:22
anie_1981 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 25.09.2011, 20:21   #4355
Narutoman
 
Avatar Narutoman
 
Zarejestrowany: 06.06.2011
Skąd: Leszno/Basingstoke/Sunset Valley
Płeć: Mężczyzna
Postów: 689
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje.

Te ostatni obrazek jest straszny
Narutoman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 25.09.2011, 20:24   #4356
nmin
 
Avatar nmin
 
Zarejestrowany: 17.10.2009
Skąd: Poznań
Wiek: 38
Płeć: Kobieta
Postów: 970
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje.

I co można robić z tymi zwierzakami? Można nimi normalnie sterować i są interakcje? Zakładam, że dłuższa gra odpada, bo bez obiektów z dodatku zwierzęta szybko umrą z głodu
nmin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 25.09.2011, 20:26   #4357
anie_1981
 
Avatar anie_1981
 
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje.

Na tym polega problem z demem, to nie jest wersja sprawna na maksa. Nie da się zrobić interakcji pomiędzy Simem a obiektem, pomiędzy Zwierzem a obiektem, pomiędzy Simem a Zwierzem, ani pomiędzy zwierzem a zwierzem. Jeśli taka interakcja powstanie, to robią się takie cuda właśnie, jak na ostatnim obrazku. Można klikać na samo zwierzę i wybrać opcję np. "Galopuj w pobliżu".

UWAGA na obiekty z katalogów! Te z dodatku nie są w pełni sprawne, są tylko kulki i nazwa, ale obiektu nie ma. Animacji tez nie ma, ale warto poszukać np. Lizawki dla koni. Zniekształcą się na czas lizania, ale sprawia im to frajdę.

EDIT:

To Demo nie na wiele się zda, ale przynajmniej można popatrzeć na animacje jak zwierzę biega, czy coś. Na mts są screeny ze sarenkami, szopami i źrebakami, wersji dzikiej. Nie wiem jednak czy same się pojawiają, czy potrzeba rozsiewaczy.

Ostatnio edytowane przez anie_1981 : 25.09.2011 - 20:29
anie_1981 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 25.09.2011, 20:38   #4358
Narutoman
 
Avatar Narutoman
 
Zarejestrowany: 06.06.2011
Skąd: Leszno/Basingstoke/Sunset Valley
Płeć: Mężczyzna
Postów: 689
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje.

Pisałem to już na tym forum jakieś milion razy, nie lubię ściągać niczego z internetu. Kusi mnie bardzo żeby tak zrobić, ale jednak zaczekam na te pełną wersję

PS

Ale za to oczekuje wiele screenów

PS jeszcze raz

anie_1981 Czy są jakieś obiekty ze zwierzaków?

Ostatnio edytowane przez Narutoman : 25.09.2011 - 20:42
Narutoman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 25.09.2011, 20:56   #4359
Levkoni
 
Avatar Levkoni
 
Zarejestrowany: 21.05.2009
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,023
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje.

anie_1981 jesteś niesamowita, niezłą rzecz znalazłaś! Będziesz mogła się trochę nachapać przed premierą dodatku
__________________
Zmieniłem nick z Absolem na Levkoni.
Levkoni jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 25.09.2011, 20:58   #4360
anie_1981
 
Avatar anie_1981
 
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje.

Jest cała masa, ale jak pisałam wyżej, są tylko i wyłącznie ich nazwy i wyglądają jak srebrne, małe kulki, więc ich sobie nie pooglądasz i nie pobawisz się z nimi. Są rozsiewacze na ptaki, gryzonie, jaszczurki, węże... Mam nowe screeny. Są już dwa dzikie konie, oba nazywają się "Dziki Koń". Był szop, i był jeleń. Oto nowe screeny. Za każdym razem jak zwierzę lub Sim mają interakcję z czymś innym, to albo się zniekształcają, albo mają w dymko ikonę szlaku (nie ma dojścia). Dlatego konieczne jest używanie kodu TestingCheatsEnabled True, żeby im uzupełniać potrzeby.





anie_1981 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 6 (0 użytkownik(ów) i 6 gości)
 

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023