![]() |
#322 |
Zarejestrowany: 10.12.2011
Płeć: Kobieta
Postów: 4
Reputacja: 10
|
![]()
Już działa dobrze, dzięki : D
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Hej, mam mały problem, a w sumie dwa.
1. Gdy przełączam z rodziny 1 na rodzinę 2 na pasku simów mam postaci z rodziny 1. Żeby było ok, muszę wejść na ekran główny i od nowa włączać. 2. Dzikie konie..zniknęły. Mam wrażenie, że to po pojawieniu się jednorożca, który z nimi przyszedł. Koło 5 on zniknął, a konie spały. Rano trochę się nimi zajęłam, a potem poszły. Tak jak zawsze były przy zbiorniku wodnym teraz ich nie ma w całym mieście. Bezdomne zwierzęta też jakoś zniknęły. Jakoś dwa dni po odwiedzinach przeniosłam dom w miejsce bliżej jezior, w którego okolicy nie ma innych domów, a jest mały park. |
![]() |
![]() |
#324 | |
Zarejestrowany: 27.07.2007
Skąd: Ciche Wzgórze
Płeć: Kobieta
Postów: 1,665
Reputacja: 10
|
![]() Cytat:
2. Co do drugiego, niewiele Ci pomogę, bo jak na razie z końmi nie miałam zbyt wiele styczności... Może trochę odczekaj? Gra po pewnym czasie powinna wygenerować nowe. Dzisiaj grałam w Sunset Valley i przez pierwsze simowe dwa dni, po mieście nie plątał się ani jeden bezdomny zwierzak. Dopiero na trzeci dzień przylazł do mnie pod drzwi bezpański kot, a w ogródku buszował dziki koń ![]()
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
|
![]()
Do mnie w ogóle nie przychodzi nic bezdomnego...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Zarejestrowany: 27.07.2007
Skąd: Ciche Wzgórze
Płeć: Kobieta
Postów: 1,665
Reputacja: 10
|
![]()
U mnie też nie ma tych bezdomnych zwierząt nie wiadomo ile, ale przynajmniej raz dziennie (wg doby simowej) jakieś 2-3 przybłędy się pojawią - czasem tylko jedna. Chodzi tu głównie o psy i koty, bo dzikie konie widzę jeszcze częściej. Spróbuj może ustawić w ogrodzie te figurki gnomów z tabliczkami - ktoś pisał, że ponoć przyciągają na parcelę bezdomne zwierzęta.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Zarejestrowany: 17.10.2009
Skąd: Poznań
Wiek: 38
Płeć: Kobieta
Postów: 970
Reputacja: 10
|
![]()
Mam dziwny problem z Simką. W rodzinie są cztery osoby i pies, ale zdarza się to głównie jej i czasem psu. Dom ma piętro i jeśli na przykład Simka znajduje się na piętrze, a każę jej skorzystać z toalety, to podchodzi do niej, "spływa" przez sufit na parter i dopiero stamtąd wchodzi po schodach na górę, z powrotem do łazienki. To samo dzieje się, jeśli każę jej iść na dolne piętro. Wygląda to tak:
![]() Myślałam, że winny jest obiekt z MTS, bo zauważyłam problem mniej więcej po wstawieniu go do domu, ale po usunięciu go nadal jest to samo. Oczywiście na drodze niczego nie ma, zresztą zastawiona droga spowodowałaby protest Simki, a nie przechodzenie przez sufit ![]() Nie mam ochoty przeprowadzać rodziny, bo ten dom jest idealny dla niej i w innym stracę ochotę do gry tymi Simami. Problem jest jednak dość irytujący, początkowo to znosiłam, ale za każdym razem? Ile można? Komputer oczywiście spełnia wymagania, zresztą nie dopatrywałabym się tu przyczyny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
|
![]()
Wyczyściłaś cache gry po pozbyciu się podejrzanego obiektu? Jeśli masz moda NRaas Master Controller, kliknij na komputer lub Ratusz i wybierz: NRaas\Master Controller\Miasto\zresetuj wszystko. Reset powinien odbyć się na pauzie, a po nim włącz grę na kilka sekund, znowu pauza, zapisz grę i załaduj ponownie ten zapis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Zarejestrowany: 21.04.2008
Płeć: Kobieta
Postów: 45
Reputacja: 10
|
![]()
A nie używałaś kodu ,,moveobjects,, podczas budowy domu i nie przestawiałaś za jego pomocą simów? Mi się tak zdarzało jak podczas budowy domu sim mi przeszkadzał,bo stał w jakimś nieodpowiednim miejscu, więc go przestawiałam i później jak już grałam to działo mi się to samo co tobie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Zarejestrowany: 17.10.2009
Skąd: Poznań
Wiek: 38
Płeć: Kobieta
Postów: 970
Reputacja: 10
|
![]()
słonko, używam czasem moveObjects podczas meblowania, ale ten problem z Simką pojawiał się po kilku różnych włączeniach, a wiadomo, że kod przestaje działać po wyjściu z gry.
Ten dom w ogóle jest jakiś dziwny, wzięłam go ze skrzyni, to ten czerwony z podstawy - ma coś z poziomami, nie mogłam zlikwidować płotu. anie_1981, dzięki, przy następnym włączeniu gry tego spróbuję ![]() Dziwne, ten obiekt to pianino z MTS, zawsze zerkam na komentarze i jakoś nikt się nie skarżył... |
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 7 (0 użytkownik(ów) i 7 gości) | |
|
|