|
![]() |
#1 | |
Moderatorka Emerytka
Zarejestrowany: 12.12.2007
Skąd: Million miles away
Płeć: Kobieta
Postów: 5,666
Reputacja: 53
|
![]() Cytat:
Czyli moje podejrzenia były słuszne. Na szczęście autor podał też odnośniki do stron, gdzie opisane jest, jak rozprawić się z tym problemem, m.in. w jednym z nich czytam, że patch do Zwierzaków naprawia ten bug. |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: 09.12.2008
Skąd: moje własne Idaho
Płeć: Kobieta
Postów: 1,035
Reputacja: 11
|
![]() O, wielkie dzięki, na pewno spróbuję (chociaż patch to ja już instalowałam, sprawdzę jeszcze ten drugi link). W sumie to taka pierdoła trochę, a nie problem, no ale futro to cały urok wilkołaka, więc dobrze by było, gdyby się pojawiło.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: 06.11.2009
Wiek: 25
Płeć: Kobieta
Postów: 52
Reputacja: 11
|
![]()
Ja także mam jeden problem. Moja simka uczyła psa komendy '' do nogi '', ale pasek się nie uzupełniał. W dodatku, potem kiedy simka przestała go uczyć, pasek ciągle tkwił nad głową psa. Usunęłam go kodem moveObjects (pasek ), ale nie wiem co mam zrobić, żeby pasek zaczął się uzupełniać.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zarejestrowany: 06.05.2012
Skąd: Opolskie :)
Wiek: 32
Płeć: Kobieta
Postów: 9
Reputacja: 10
|
![]()
Możesz spróbować zresetować psa i wtedy może coś się polepszy? Boolprop i shiftem na psa, gdzieś na końcu powinno być Force error i potem wyskakuje ramka, klikasz to w środku , nie pamiętam co tam było
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 19 (0 użytkownik(ów) i 19 gości) | |
|
|