![]() |
#3 |
Moderatorka Emerytka
Zarejestrowany: 12.12.2007
Skąd: Million miles away
Płeć: Kobieta
Postów: 5,666
Reputacja: 53
|
![]()
1. Tak.
2. Tak. Tak jak pisałam w pierwszym punkcie, KAŻDE "odłączenie" sima z oryginalnego otoczenia (nawet jeśli nim nie grałaś), może spowodować błędy zarówno w starym otoczeniu jak i w nowym. Nie prościej po prostu stworzyć sima w nowym otoczeniu a dom ze starego (pusty) spakować i zainstalować, żeby był w skrzyni domów? No chyba, że wcześniej wyczyścisz wspomnienia i plotki o tym simie u u niego i innych mieszkańców. Co do D.U.D. - dokładnie tak. Musisz traktować nagrobki jak simów, gdyż one zawierają te same informacje (jeden sim=jeden plik). Biorąc to na logikę nie sądzę, żeby usunięcie cmentarza ze skrzyni domów coś dało. Na tym etapie to już za późno. Jeśli chciałabyś pewnego rozwiązania - usunięcie otoczenia z przedmieściem i wyczyszczenie folderu "Lot Catalog" (z tym, że wtedy stracisz też inne domki ze skrzyni domów). Gdybym jednak nie miała racji i to nie pomogło, pozostanie reinstalka samego dodatku NŻ i usunięcie całego EA Games z Moich Dokumentów (dodatki z neta, zapisanych simów z warsztatu, pliki z Packaged Lots i ewent. z Movies możesz przenieść w bezpieczne miejsce i jak już gra po pierwszym uruchomieniu utworzy na nowo EA Games, po prostu je przywrócisz). |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 5 (0 użytkownik(ów) i 5 gości) | |
|
|