| 
			
			 | 
		#33 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 27.07.2007 
				Skąd: Ciche Wzgórze 
				
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 1,665
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			@up: 
		
		
		
		
		
		
			Cieszę się ![]() A ja mam pytanie, odnośnie skanowania dodatków przez simPE.... Ale najpierw może szerzej przedstawię problem, żeby wszystko było jasne   Od jakiegoś czasu mam problem z grafiką w TS2. Po dwóch godzinach gry (a raczej budowania  ), świruje mi grafika: pojawiają się artefakty i dziwne, migające kształty, simowie stają się czarni włącznie z okolicą, zanikają im włosy (czasem tułów; problem ze zniknięciem dotyczy również obiektów w trybie kupowania), na ekranie rozmazują się ikony interfejsu. Ogólnie rzecz biorąc: robi się straszny bałagan. Na szczęście zazwyczaj udaje mi się zapisać grę, więc wiele nie tracę   Po stworzeniu zapisu, wyskakuje błąd z aplikacją.I teraz moje pytanie: Skanowałam dodatki przez simPE i znalazłam dość sporo takich, które w kolumnie "Health" mają wpisane "BigMeshGeometry". Czytałam trochę o tych poly countach i z tego, co zrozumiałam, takie obiekty mogą znacznie obciążać kartę graficzną, w efekcie czego powstaje taka mozaika na ekranie, jak u mnie. Myślicie, że wywalenie większości takich obiektów o potężnych meshach pomoże? Sterowniki od grafiki mam już uaktualnione, DirectX również. 
				__________________ 
		
		
		
		
	![]()  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
		
  | 
	
		
  |