![]() |
#10 |
Admin Emeryt
Admin Kumpel Zarejestrowany: 28.03.2008
Wiek: 29
Płeć: Kobieta
Postów: 4,025
Reputacja: 18
|
![]() ![]() Witajcie z powrotem po długiej przerwie w najnowszym wydaniu waszego kochanego M jak Mieszkanie. W dzisiejszym numerze dowiecie się między innymi, jak zagospodarować wolną przestrzeń mając do dyspozycji tylko sprzęt tzw. MAXIS. Poza tym – jak przy każdym numerze – zaprezentuję wam najnowsze trendy kolorystyczne i nie tylko. Na wstępie jednak chcę wam życzyć, by to lato było dla was udane i byście wrócili w jednym kawałku we wrześniu/październiku do szkoły lub po urlopach – do pracy. Miłej lektury. Wnętrzarska Moda Lato 2012 mogę podzielić na kilka kategorii kolorystycznych, które będą dominować w danym miesiącu tj.: a) Bukiet Kwiatów ![]() melanż ciepłych i przyjemnych dla oka odcieni seledynu, pomarańczy, łososia, fioletu i turkusu Łososiowy i jego intensywniejsze odcienie będą stanowić podstawę, wokół której dopasujemy całą resztę aranżacji. Będzie to idealny akcent zbliżającej się fali ciepła. By podkreślić, że jednak czerwiec jest deszczowym miesiącem, wykorzystamy szmaragdy i granaty, które także dodadzą nutę elegancji. Abstrahując od tego, iż pora letnia jest lekkim i frywolnym okresem. Jeśli to jednak wam nie wystarczy, zasięgnijcie po fioletowe akcenty ożywiające wnętrza. Miesiąc: czerwiec b) Lekka Alternatywa ![]() powrót do przeszłości, czyli pastele i inne „duperele” Kilka sezonów temu mieliśmy do czynienia z delikatnymi i pełnymi szyku barwami, inaczej zwanymi pastelowymi. Jako fundament naszych wnętrzarskich poczynań użyjemy amerykańską musztardę, która w połączeniu z subtelnym granatem, morskim, rudym i lawendą nada szykowny i wspomniany lekki efekt całokształtu. Proponuję także użycie kropkowanych wzorów, oczywiście w umiarze i bez przesady. Miesiąc: lipiec c) Miejska Dżungla ![]() oliwkowy raj Połączenie metalicznych i drewnianych akcentów wraz z naturalnymi odcieniami zieleni to najlepsze rozwiązanie na następny miesiąc. Metafora miejskiej dżungli wzięła się z tego, że wielu z nas w sierpniu musi już do pracy, choć wciąż myślami jesteśmy gdzieś daleko w dzikich lasach, na łąkach. Gdzieś, gdzie jest nam przyjemnie i czujemy, że jesteśmy w zgodzie z naturą. Miesiąc: końcówka lipca, sierpień Wakacyjne Wnętrza 1. ![]() ![]() ![]() 2. ![]() ![]() ![]() Temat Miesiąca: MAXIS tu i tam ![]() Dzisiejsze wydanie poświęcone będzie zagospodarowywaniu przestrzeni za pomocą obiektów znanych nam z gry, czyli tzw. Maxis [lub maxis-match]. Po swoich własnych obserwacjach doszedłem do wniosku, że wielu użytkowników ma problem z odpowiednim dopasowaniem do siebie mebli i innych dodatków, które nie zawsze prezentują się najlepiej, ale o tym właśnie piszę. 1.1. Nie mieszaj na siłę stylów z różnych epok To jedna z najgorszych rzeczy, o jaką można się posunąć. Oferta meblowa gry jest jednocześnie urozmaicona i wciąż jednak uboga. Wielokrotnie napotkałem się na pomieszanie np. wyraźnych futurystycznych akcentów z Nowoczesnego Apartamentu z klasykiem np. z dodatku Kariera. Nie byłoby w tym nic złego i niewłaściwego, gdyby nie fakt, iż wielu z was wpycha wszędzie, gdzie się da przedmioty, które nijak do siebie pasują pod względem pochodzenia. Jeśli już mieszasz różne style, pamiętaj, by robić to z umiarem. 1.2. Jaka bryła, takie wnętrze Jeśli wasza bryła została wybudowana w stylu nowoczesnym, wnętrze również powinno być utrzymane w tymże stylu. Jednakże, jeśli waszą bryłę wybudowaliście w stylu po części klasycznym lub nawet wiejskim, to w połączeniu z drobnymi akcentami współczesnego świata, stworzycie dobrą mieszankę, jednak pamiętajcie wciąż o umiarze. 2. Pamiętaj o odpowiedniej ilości wolnej przestrzeni Rada ta może się tyczyć nie tylko maxisowego budowania, ale także nawet tego z Internetu. Nie możecie zapominać, że Sim to pewnego rodzaju człowiek i podobnie jak my, potrzebuje miejsca, by przejść i wykonać wiele czynności. Stwierdzenie „dobry przepych nie jest zły” jest błędne i nieadekwatne w stosunku do tego, czym operuje gra The Sims. Podczas meblowania zwracajcie uwagę na to, czy gdy postawicie dany obiekt w danym miejscu, to czy wasz bohater będzie mógł się swobodnie poruszać. Jednak nigdy nie przesadzajcie z niezagospodarowaniem. „Dobra dekoracja nie jest zła”. 3. Umiejętnie planuj całokształt Projekt wnętrza powinien być odpowiednio przemyślany, by spełniał swoją rolę i wyglądał tak, jak sobie życzycie. Odpowiednie dopasowanie Maxisa z innym Maxisem będzie miało szansę prezentować się nawet lepiej, niż mieszanka dodatków internetowych. Postarajcie się wydobyć ukryty potencjał mebli z gry. 4. Nie powtarzaj ciągle tego samego elementu Pamiętacie jeszcze poradę nr 1, gdzie wspomniałem: Podpunkt nr 4 jest najgorszą ze wszystkich błędów, które popełniacie. Nagannym jest wręcz używanie w każdym pomieszczeniu (lub nawet w tym samym) kilku kopii danego przedmiotu. Jeśli kiedykolwiek uważaliście, że wykorzystując na przykład jakiś obraz lub roślinę dziesięć razy w całym domu i uzyskacie w ten sposób ciekawy i oryginalny efekt – myliliście się. Byłby to idealny schodek w dół przepaści między pięknem a brzydotą. Kiedy nie możecie się już powstrzymać od tego, ograniczajcie się stopniowo, aż w końcu dojdziecie do zera powtórzeń. W pewnym stopniu tyczy się to też pokryć ścian i podłóg, ale nieznacznie. 5. Nie przesadzaj z różnorodnością tekstur Podczas oglądania domku i po stwierdzeniu, że jest on świetny, przesuwam paskiem bardziej w dół i co widzę? Ależ oczywiście – jakieś pomieszczenie, w którym mieszanina pasków, kropek, kratek, łat i zebr to nic nienaturalnego i złego. Nie, nie, nie i jeszcze raz nie! Nie róbcie sobie i mi czegoś takiego. Ustalcie sobie pewną granicę w ilości patternów, której będziecie się przestrzegać (mowa tu o dwóch, góra trzech). Jeśli nie zrobiliście tego już wcześniej, polecam wam obejrzenie i przeanalizowanie projektów wykonania naszej formowej żylety. Majstersztyk w… a) wakacyjnym klimacie: ![]() W tej kategorii bezapelacyjnie zwycięża Hallgerd za projekt ”Bryza”. Niezwykle spodobała mi się przyjemna dla oka kolorystyka pełna świeżości oraz naprawdę udana bryła. b) klimacie całokształtu: ![]() W tym miesiącu nagrodę otrzymuje Yuki za niesamowitość i niebanalność projektu ”rifuĝo por la animo”. Udowodniła, że nawet z brzydoty i strachu można wyłonić piękno. c) całokształcie pracy: ![]() Naszym dzisiejszym zwycięzcą jest ikspee za genialną, trudną do wykonania pracę pt. ”Classic Mansion”. Widać, jak wiele ciężkiej pracy zostało włożonej w ów projekt, który z każdego kąta wygląda perfekcyjnie. Nie mam żadnych zarzutów. d) aranżacji sypialni: ![]() ![]() Wygrywa nasza pani Super Moderator za pokój sypialny w domu pod nazwą ”Pod Wzgórzem”. To bajeczne łóżko nadaje nieziemski klimat wnętrza. Drugą zwyciężczynią jest marandile za projekt "Calypso apartaments part I". Świetnie dobrane dodatki i idealna kolorystyka, aż sam zażyczyłbym sobie takiej sypialni. e) aranżacji łazienki: ![]() ![]() I ponownie spotykamy się z marandile za projekt ”Calypso apartaments part I. Wielki plus za użycie niecodziennej tekstury i wspaniałej kolorystyki. Pragnę tutaj nagrodzić także Einarra za pełną szyku i elegancji łazienkę w domu nazwanym ”Winter House”. f) projektach brył: ![]() Tym razem po raz kolejny zwycięża znany wam już z kategorii kilka rubryk wcześniej - Hallgerd, który w ostatnim okresie wykazał się dużą aktywnością i ciekawymi pomysłami na aranżacje swoich brył, które pomimo że wydają się być zwyczajne, zawierają coś w sobie przykuwającego uwagę. ![]() Lubicie projektować? Macie wyczucie stylu? A wasze Simy mieszkają w supergenialnych domach? M jak Mieszkanie pod patronatem Jina ma zaszczyt ogłosić pierwszą edycję magazynowego konkursu pt. „Poczuj Design”. Jest to pierwsze architektoniczne wydarzenie organizowane przez naszą kochaną forumową gazetkę FTS Newsletter. Regulamin 1. Prawo do udziału w konkursie ma każdy użytkownik ze społeczności forum.thesims.pl, włącznie z administracją.2. Edycja tyczy się The Sims 3. 3. Idea konkursu polega na zaprojektowaniu części ogrodu lub małego saloniku, gdzie Sim może odpoczywać w słoneczne, wakacyjne dni. Jakie powinno wyglądać pomieszczenie? To już zależy od was. Dozwolone jest korzystanie z dodatków z Internetu. 4. Przestrzeń, która zostanie przez was zagospodarowana musi być całkowicie waszego projektu. Zabronione jest korzystanie z gotowych pomieszczeń (w domach) w grze. 5. Prezentacja powinna zawierać od 3 do 8 zdjęć projektu w rozmiarze do 800x600 i zostać wysłana w terminie do 31 lipca 2012r. godz. 23.59 na prywatną wiadomość użytkownika Jin.. Temat wiadomości powinien brzmieć: Poczuj Design - nazwa użytkownika (tutaj wpisujecie swój nick). 6. Użytkownik ma prawo do poprawy swojej wysłanej wiadomości z prezentacją poprzez wysłanie kolejnej o tym samym tytule, lecz z dopisaniem słów Wersja Poprawiona w czasie 30 minut od wysłania poprzedniej. 7. Wygrany otrzyma rangę Wzorowy Designer na okres dwóch miesięcy od daty ogłoszenia wyników. 8. Wyniki zostaną ogłoszone w terminie do tygodnia od zakończenia konkursu. W skład komisji oceniającej wchodzi redakcja FTS Newsletter. 9. Złamanie jakiegokolwiek punktu regulaminu jest jednoznaczne z dyskwalifikacją. By konkurs się odbył, musimy dostać co najmniej 2 lub 3 zgłoszenia.
|
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|