|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: 05.12.2010
Skąd: łódź
Wiek: 33
Płeć: Kobieta
Postów: 936
Reputacja: 11
|
![]()
"Kolejną nowością ściśle związaną z tematyką dodatku są fazy księżyca. Jest jednak mały haczyk! Dostępne są one jedynie w nowym otoczeniu jakie wprowadza dodatek - Moonlight Falls. Dlaczego? Niestety nie wiemy i nie rozumiemy." tu jest cytat z tego artykułu : http://www.simowie.info/Dzial:Gry,Th...iata,Warsztaty
więc chyba jednak te stwory będą w jednym otoczeniu może dlatego że fani narzekali na postacie fantastycznie i dlatego tak, zrobili.
__________________
http://mypage.thesims3.com/mypage/simunia12 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: 21.05.2009
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,023
Reputacja: 10
|
![]()
Hmm nie wiem, może to jakieś błędne wnioski czy coś. Nie wydaje mi się, żeby było to możliwe. Ktoś, kto gra od pokoleń w jakimś miasteczku pewnie nie będzie się przerzucał do nowej osady tylko dla faz księżyca i potworów. Ja np. widziałem foty nowego miasta i choć bardzo ciekawe to nie podoba mi się ze względu na ponurą atmosferę, ciemne kolory itp. Ja lubię grać w słonecznych miastach - SV, AP czy SS. Nie gram w Twinbrook choć jest bardzo ładne, ale jest ponure i nie gram w Bridgeport bo jest zbyt dołujące. Prędzej będzie opcja "włączenia/wyłączenia" faz księżyc dla danego miasteczka, tak jak to było w przypadku TS2 Pory Roku, gdzie mogliśmy ustalać charakterystykę pór dla każdej mieściny osobno. Wtedy to by było dobre rozwiązanie. W ogóle powinni w tym dodatku wprowadzić możliwość limitów stworów - np. jeden wampir i 2 zombie na daną mieścinę. I wtedy można by było oczywiście więcej ich robić, ale nie generował by ich komputer więcej nad wybraną liczbę
![]() PS: dopiero teraz zobaczyłem, że jednak jakiś typ kontroli populacji się pojawi w nowym dodatku. Ostatnio edytowane przez Levkoni : 03.08.2012 - 10:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 28 (0 użytkownik(ów) i 28 gości) | |
|
|