![]() |
#3951 |
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
|
![]()
Zaraz mnie podpytać
![]() ![]() http://nraas.wikispaces.com/Porter Trzeba dobrać odpowiednią wersję do swojej wersji gry, no i pobieramy "Base Mod". I ważna sprawa. Mod spakuje wszystkich do jednej wielkiej rodziny, nie wolno jej tak po prostu umieścić w jakimś domu, trzeba użyć opcji "Unpack". A jak się to już zrobi, to zapisujesz grę i ładujesz od nowa, dopiero wtedy możesz bezpiecznie bawić się w przeprowadzanie ich itd. Mod umieszcza ich w losowych domach, nie mamy na to wpływu i dlatego trzeba potem wszystkich szukać itd. Zmarli też są przenoszeni, ich nagrobki umieszczane są w mauzoleum. Bravurka, tak to działa NRaas Story Progression. Nie wiem czy podaje opisy totalnie wszystkiego, musisz go zainstalować i sprawdzić. http://nraas.wikispaces.com/StoryProgression Ponownie piszę, że pobieramy wersję "Base Mod", dla naszej wersji gry... |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#3952 |
Naczelny Grafik
Zarejestrowany: 26.04.2011
Skąd: Z Niemcami.
Wiek: 28
Płeć: Mężczyzna
Postów: 2,344
Reputacja: 24
|
![]()
Ja do tego używam constrainfloorelevatioln . Tylko nie da się zrobić tak, by to było podwyższenie , tylko ściana jest wyższa. Jeżeli nie o to chodziło, to nie wiem.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3953 |
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
|
![]()
Jest jakiś kod, który pozwala na budowanie fundamentów pomiędzy piętrami, ale ja nie znam tego kodu, tylko o nim słyszałam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3954 |
Naczelny Grafik
Zarejestrowany: 26.04.2011
Skąd: Z Niemcami.
Wiek: 28
Płeć: Mężczyzna
Postów: 2,344
Reputacja: 24
|
![]()
Anie, ten kod to placefriezes on/off : >
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3955 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Koledzy i koleżanki ;D Jak mogę Simkę/Sima z TS3 zamienić w jeden plik (chyba z rozszerzeniem .sim3pack), żeby później wrzucić do Neta?
![]() |
![]() |
![]() |
#3956 |
Zarejestrowany: 19.01.2008
Płeć: Kobieta
Postów: 793
Reputacja: 11
|
![]()
Dzięki Lubie, właśnie o to chodziło, oba kody są mi potrzebne
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3957 | |
Naczelny Grafik
Zarejestrowany: 26.04.2011
Skąd: Z Niemcami.
Wiek: 28
Płeć: Mężczyzna
Postów: 2,344
Reputacja: 24
|
![]() Cytat:
Jako sima, którego chcesz stworzyć w CAS to tylko z rozszerzeniem *.sim
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3958 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
A gdzie potem będzie (w sensie w jakim folderze)?
![]() |
![]() |
![]() |
#3959 |
Zarejestrowany: 03.08.2008
Skąd: Między niebem, a ziemią ...
Płeć: Kobieta
Postów: 365
Reputacja: 10
|
![]()
W folderze TS3 >> Exports
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3960 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Dzięki bardzo
![]() A powie mi ktoś, jak zainstalować NRaas i skąd go pobrać? No i najważniejsze, czy ten mod spowalnia lub psuje grę? |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 4 (0 użytkownik(ów) i 4 gości) | |
|
|