Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 3 > The Sims 3: Uwagi na temat gry
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 30.08.2012, 22:16   #711
Olson
 
Avatar Olson
 
Zarejestrowany: 16.10.2011
Płeć: Kobieta
Postów: 83
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

a kiedy dokładnie ta premiera jest?
__________________
Вот мой секрет, он очень прост: зорко одно лишь сердце. Самого главного глазами не увидишь.
Olson jest offline   Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stare 31.08.2012, 08:41   #712
Laselight
 
Zarejestrowany: 17.09.2011
Skąd: Naddniestrze
Płeć: Kobieta
Postów: 2,338
Reputacja: 12
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

premiera 6 września
__________________
Laselight jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 31.08.2012, 08:51   #713
anie_1981
 
Avatar anie_1981
 
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

Już niedługo, chociaż ja będę miała grę w łapkach 10 lub 11 września. Nie jestem fanką mutantów i na pewno je wyłączę w opcjach od razu, a chochlikami i wiedźmami pobawię się krótko, nawet nie będę wstawiała zdjęć tej rodziny do OJSG. Za to na pewno gruntownie przetestuję Kościldę i jeśli działa jak należy, to każda rodzina będzie ją miała. Wiem, do normalnej, niemutanciej rodziny taka pokojówka średnio pasuje, ale co mi tam, to tylko gra
anie_1981 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 31.08.2012, 10:20   #714
Levkoni
 
Avatar Levkoni
 
Zarejestrowany: 21.05.2009
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,023
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

Anie na pewno ta pokojówka kościasta nie jest bardziej niepasująca, niż Twoja niebieska, szpiczastoucha pokojówka
__________________
Zmieniłem nick z Absolem na Levkoni.
Levkoni jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 31.08.2012, 10:51   #715
Laselight
 
Zarejestrowany: 17.09.2011
Skąd: Naddniestrze
Płeć: Kobieta
Postów: 2,338
Reputacja: 12
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

Moje bliźniaki wampiry na pewno dostaną nagrodę w postaci Koscildy. Kolor czarny lub turkus.
__________________
Laselight jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 31.08.2012, 11:35   #716
miłośniczka zwierząt
 
Avatar miłośniczka zwierząt
 
Zarejestrowany: 05.12.2010
Skąd: łódź
Wiek: 32
Płeć: Kobieta
Postów: 936
Reputacja: 11
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

Ja ta grę będę miała może już 9 września . I na pewno na początku pogram ulubionymi przeze mnie wampirami.
miłośniczka zwierząt jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 31.08.2012, 14:09   #717
Ejak
 
Avatar Ejak
 
Zarejestrowany: 13.06.2010
Płeć: Mężczyzna
Postów: 667
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

Cześć, Simowicze! Tu SimGuruHydra! W zeszłym tygodniu wreszcie mieliśmy okazję usiąść — ja i starszy producent Kari St. John — nad pytaniami i odpowiedziami do The Sims™3 Nie z Tego Świata. Przejrzałem forum, żeby zobaczyć, jakie pytania pojawiają się najczęściej, i bardzo się cieszymy, że je zadajecie. Na nich właśnie oparłem większość pytań, które zadałem Kariemu i starałem się wycisnąć z niego jak najwięcej informacji. Oto pytania i odpowiedzi:

Cześć Kari. Dzięki, że znalazło się dla mnie u ciebie trochę czasu! Mamy wiele pytań o The Sims™3 Nie z Tego Świata i z niecierpliwością czekamy, co nam odpowiesz. No dobra, zaczynam. Jesteśmy ciekawi gotowych Simów. Czy będą w Moonlight Falls jacyś, którzy pojawiali się już wcześniej?

Witaj! Cieszę się, że chciałeś się spotkać. Chętnie odpowiem na pytania społeczności. Rodziny w Moonlight Falls nie są bezpośrednio zaczerpnięte z innych dodatków, ale są spokrewnione z kilkoma ważnymi rodzinami Simów. Między innymi Ćwirowie, Zadęccy i Wolffowie są powiązani z rodzinami z Moonlight Falls. Jest więcej takich powiązań, ale chcemy, żeby Simowie graczy odkrywali je sami!

Czy kody testowe kontroli populacji zmienią zwykłego Sima w nadnaturalnego, jeśli zdecydujemy się wprowadzić je do naszego świata? A co się stanie, kiedy zmienimy potem ustawienia? Czy nadnaturalni Simowie staną się w naszym świecie znów zwykłymi Simami? Jakie inne kody dostępne są dla nadnaturalnej populacji?

Zanim przejdziemy do fajniejszej części, chciałbym zaznaczyć, że każdy używa kodów na własne ryzyko. Jeśli wynikną jakieś problemy techniczne, będziecie zdani sami na siebie. Kody nie są oficjalnie wspierane przez EA Maxis. Kod 'dodający' nadnaturalnych wybiera losowo Simów żyjących w świecie i zamienia ich w nadnaturalnych. Użycie opcji kontroli populacji zdezaktywuje nadnaturalną społeczność w trakcie gry i zapobiegnie próbom rozmnożenia przez grę nadnaturalnej populacji w celu utrzymania założonego rozkładu procentowego. Zwykły kod nie usunie żadnych istniejących nadnaturalnych Simów, którzy znajdują się w świecie. Od tego są kody testowe. Wreszcie kod 'usuwający' nadnaturalnych odbierze Simom ich zdolności nie z tego Świata.

Czy watahy wilkołaków muszą być częścią rodziny, czy mogą być Sami?

Wilkołaki mogą stworzyć watahę z każdym Simem, niekoniecznie należącym do jego rodziny.

Czy liczba króliczych nor jest w Moonlight Falls taka sama jak w innych dodatkach?

W Moonlight Falls jest bardzo niewiele króliczych nor. Położyliśmy duży nacisk na stworzenie nowych lokali, takich jak Eliksiry i Różności Aleistera (znane również jako sklep z miksturami), Klub Czerwony Aksamit czy Tawerna Varga. Jesteśmy bardzo zadowoleni z ilości i jakości tych nowych lokali. Wierzymy, że gracze docenią nowe możliwości odkrywania, wspaniałe przygody i ekscytujące historie, które można opowiadać w tych miejscach. Mamy też lokale na wolnym powietrzu, taki jak Arboretum Wróżek czy „Pod Jasnym Księżycem”, który cudownie wpisuje się w tajemnicze wodospady Moonlight Falls.

Czy danie Ambrozja z podstawowej gry The Sims™3 leczy zombifikację?

Ambrozja używana jest do przywracania duchów do życia. Ponieważ Zombisimowie są po prostu przeklęci, a nie martwi, Ambrozja nie będzie na nich działać. Zombisimowie musza użyć Eliksiru Uzdrowienia lub Zaklęcia Słonecznego, by wyleczyć się ze swojej przypadłości. W Limitowanej Edycji dodatku The Sims™3 Nie z Tego Świata gracze otrzymają ekskluzywną Dmuchawkę Plants vs. Zombies. Dmuchawka czasami będzie odmieniać zombich z powrotem, ale nie zawsze.

Słyszeliśmy, że czarownice potrafią wskrzeszać Simów, którzy wtedy powracają jako zombi. Czy Zombisim, który został w ten sposób przywrócony do 'życia', może zostać uleczony zaklęciem lub eliksirem? Czy czarownica może przywrócić do życia Sima, nie czyniąc z niego jednocześnie zombiego?

Czarownice mają wrodzoną zdolność posługiwania się magią i rzucania zaklęć. Kiedy osiągną odpowiednio wysoki poziom posługiwania się różdżką, będą w stanie rzucić zaklęcie ‘Rytuał Reanimacji’, które przywoła Sima ze świata zmarłych. Taki Sim powróci zawsze jako zombi i owszem, kiedy już będzie przebywał w świecie jako zombi, może zostać uleczony Eliksirem Uzdrowienia lub Zaklęciem Słonecznym. Czarownice mogą wskrzeszać Simów wyłącznie w postaci zombich, ale właściwie eliksiry lub zaklęcia mogą przywrócić im normalne życie zdrowego Sima.

Czy nadnaturalny Sim może ukrywać swoją prawdziwą naturę? Czy postronni są w stanie odróżnić nadnaturalnego Sima od zwykłego? Na przykład w The Sims™3 Po zmroku, jeśli Simowie znajdą się w okolicy wampira, zobaczą nastrójnik „Nieprzyjazny wampir”.

Simowie z sąsiedztwa będą zawsze wiedzieli, że jesteś nadnaturalnym Simem, a nawet jakiego rodzaju. Podobnie jak można zorientować się, z jakim Simem ma się do czynienia, rozmawiając z nim, tak Simowie będą mogli zorientować się, z jakim rodzajem nadnaturalnego Sima mają do czynienia. Simowie z cechą ‘Sceptyk nadnaturalności’ będą unikać lokali kojarzonych z nadnaturalnymi, takich jak Klub Czerwony Aksamit czy Tawerna Varga, oraz będą niegrzecznie zachowywać się wobec nadnaturalnych Simów. Analogicznie Simowie mający cechę ‘Fan nadnaturalnych’ będzie miał specjalne zalety w interakcjach z istotami nadnaturalnymi. Otrzymają premię do Alchemii oraz nastrójnik ‘Och! Nadnaturalny Sim!’ podczas rozmowy z nadnaturalnym Simem. Zalety będą działać tym silniej, im częściej Sim będzie rozmawiać z istotami nadnaturalnymi.

Czy można zbudować wokół swojej parceli płot, by chronić się przez Zombi-simami?

Podczas pełni księżyca zombi mogą pojawiać się na parcelach niezależnie od tego, czy są one ogrodzone i czy do kogoś należą. Jeśli zombi pojawi się poza parcelą, wtedy owszem — płot zapobiegnie jego wtargnięciu. Lepiej jednak mieć gotową drugą linię obrony, na wypadek gdyby zombi pojawił się na parceli.

A co z niewidzialnymi przyjaciółmi? Czy The Sims™3 Nie z Tego Świata jakoś na nich wpływa?

The Sims™3 Nie z Tego Świata nie wpływa w żaden sposób na niewidzialnych przyjaciół Simów.

Czy dzieci odziedziczą ten sam wilkołaczy wygląd, jaki mają ich rodzice? Zazwyczaj rysy twarzy, kolor włosów i oczu są dziedziczone. Czy wygląd dziecka będzie mieszanką wyglądu rodziców?

Owszem, wilkołacze szczenię dwóch wilkołaków odziedziczy mieszaninę wyglądu rodziców, podobnie jak miałoby to miejsce w przypadku zwyczajnych Simów.

Ostatnie pytanie. Bardzo nam się podobała posiadłość Argusa w zeszłotygodniowym filmiku producentów gry. Czy posiadłość ta pojawi sie w The Sims™3 Nie z Tego Świata. Jeśli nie, to czy będzie dostępna na giełdzie wymiany?

Zgadzam się. Posiadłość Argusa była naprawdę imponująca, prawda? Nie będzie jej w samym dodatku The Sims™3 Nie z Tego Świata, ale od 4 września posiadłość Argusa będzie można pobrać z Giełdy Wymiany The Sims™3 i umieścić ją w Moonlight Falls lub w dowolnym innym świecie, w którym znajdzie się odpowiednio duża parcela (posiadłość nie jest mała). Proponujemy dwie opcje. Z rodziną i bez. Pragnąłbym tu nadmienić, że bez dodatku The Sims™3 Nie z Tego Świata w posiadłości będzie brakować niektórych obiektów i cech Simów. Aby więc w pełni docenić posiadłość, proponujemy zainstalowanie najpierw dodatku The Sims™3 Nie z Tego Świata!

źródło~simy.pl
__________________
The boy that you loved,
is the man that you fear.

Ostatnio edytowane przez Ejak : 31.08.2012 - 14:12
Ejak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 31.08.2012, 18:11   #718
anie_1981
 
Avatar anie_1981
 
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

Cytat:
Napisał Absolem Zobacz post
Anie na pewno ta pokojówka kościasta nie jest bardziej niepasująca, niż Twoja niebieska, szpiczastoucha pokojówka
Masz coś do Lady Maszkaron?

Wywiad spory i dosyć ciekawy, chociaż jedna rzecz mnie nieco wpieniła... Na każdej parceli będę musiała mieć te dmuchawki groszkowe, bo płoty nie chronią przed nieumarłymi. Nie chcę zablokowywać pełni, bo ładnie wygląda, ale co tu zrobić z zombiakami...
anie_1981 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 31.08.2012, 18:22   #719
miłośniczka zwierząt
 
Avatar miłośniczka zwierząt
 
Zarejestrowany: 05.12.2010
Skąd: łódź
Wiek: 32
Płeć: Kobieta
Postów: 936
Reputacja: 11
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

Zawsze można użyć czarownicy która może odczarowywać zombie. Ja planuję zrobić rodzinę wampirów w której będzie też czarownica własnie w tym celu.
miłośniczka zwierząt jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 31.08.2012, 18:35   #720
Laselight
 
Zarejestrowany: 17.09.2011
Skąd: Naddniestrze
Płeć: Kobieta
Postów: 2,338
Reputacja: 12
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

Dodajcie sobie wszystkich miastowych z BP + 7 = plaga zombiaków. Będę miała szkołę przetrwania. Mogliby dać dzieciakom wolne z powodu ataku zombie. Ale będę rzadko to wyłączać , chyba że to będzie denerwujące to kogoś zmienię w czarownicę.
__________________
Laselight jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 8 (0 użytkownik(ów) i 8 gości)
 

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023