|
|
#11 |
|
Zarejestrowany: 20.01.2008
Płeć: Kobieta
Postów: 793
Reputacja: 11
|
Roztopy wiosenne, fajnie to wygląda
![]() ![]() ![]() ![]() Zmierzmy poziom dopasowania ![]() ![]() ![]() ![]() *** Pobawiłam się trochę kosmitami. Można ich dodać do rodziny bez użycia jakichkolwiek kodów - wpierw nawiązujemy kontakt z ufolcem będącym akurat w okolicy, długo z nim nie pogadamy bo niebawem się zwinie, ale nic nie szkodzi, bowiem gdy wróci w swoje ojczyste strony możemy do niego zadzwonić, a nawet zaprosić do siebie o dowolnej porze. Opcja zaproszenia do rodziny wiadomo pojawia się na bardzo zaawansowanym stopniu znajomości, ale naturalnie da się wszystko załatwić testingiem już przy pierwszym kontakcie, jak kto woli. Jeśli chodzi o opcję porywania sąsiadów, to EA skopało sprawę. Cel porwania blokuje się pod spodkiem i przyjmuje pozycję jak przy czekaniu aż inny sim mu się odsunie i kosmita w końcu rezygnuje. Przywoływanie meteorytu możliwe tylko na parceli domowej, zamieszanie wśród sąsiadów i pożar gwarantowane. Ufoludki są odporne na śmierć od uderzenia meteorytu, przynajmniej gdy sami go przywołają. ![]() ![]() ![]() ![]() Po wystylizowaniu nasza kosmitka prezentuje się tak ![]() A tak wygląda placek dyniowy.
Ostatnio edytowane przez Chloé : 18.11.2012 - 08:42 |
|
|
|
|
|
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|