|
|
#11 |
|
Administrator
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,565
Reputacja: 102
|
Taki pożar mógłby być też powodem by wydać grę szybciej, bez ówczesnego testowania i bez większości opcji. W końcu muszą jakoś zarobić, by przywrócić studio do użytku.
Niech oni już robią tą grę jak jest, byle tylko dało się potem podrasować grafikę samemu. ![]() EDIT: Tak w ogóle to nowego silnika się nie pisze pod same rośliny. Akurat bardzo często używa się gotowych technologii napisanych przez firmy trzecie. Np. The Sims 3 wyraźnie korzysta z dość przestarzałej wersji Speedtree. W ogóle gdyby twórcy simsów myśleli, mogliby dodać właśnie to Speedtree a potem wydać narzędzia do tworzenia obiektów, w tym odchudzoną wersję edytora speedtree do szybkiego tworzenia drzew: http://www.can-con.ca/tumblrpics/speedtree.jpg Z drugiej strony, jeśli pamięć mnie nie myli, jest możliwość przeniesienia drzew stworzonych przy Speedtree do gry nie posiadającej w/w technologii. Ostatnio edytowane przez Caesum : 25.08.2013 - 19:04 |
|
|
|
|
|
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 160 (0 użytkownik(ów) i 160 gości) | |
|
|