|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: 03.05.2014
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Postów: 29
Reputacja: 10
|
![]()
Zastanawiają mnie te włosy, bo nawet długie fryzury wyglądają na zbitą bryłę tutaj. Już nawet w TS2 długie włosy były zrobione z kart alpha, a tutaj wyglądają jak zrobione z bryły. Ciekawe czy to oznacza, że ten system modelowania sima "jak gliny" będzie działał również na włosach? Będzi emożna złapać za włosy, żeby wyregulować ich długość, objętość, kształt? To by było ciekawe nawet.
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Administrator
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,564
Reputacja: 101
|
![]() Cytat:
Ale zgadzam się również, że simy wyglądają dość różnorodnie, no i nie są to teraz takie puddingi jak w trójce. Zresztą popieram każdy krok podjęty by odejść od stylu trójki. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 6 (0 użytkownik(ów) i 6 gości) | |
|
|