|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: 21.05.2009
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,023
Reputacja: 10
|
![]()
Ja tam na zdjęciach nie widzę, żeby były nieostre. Ubrania niektóre na simach się rozmywają, ale w trójce też były takie efekty. Tekstury podłoża są ostre, drewno wygląda dobrze, bruk również. W sumie to jedynie trawa jest taka jakaś jednolita, ale ta główna.
__________________
Zmieniłem nick z Absolem na Levkoni. |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: 17.07.2013
Płeć: Mężczyzna
Postów: 20
Reputacja: 10
|
![]()
Minęło trochę czasu od kiedy się tu odzywałem. Informacji o grze przybyło no i tak:
- Tworzenie sima wygląda fajnie, wygląda na to że wreszcie nie będzie to dla mnie katorga ![]() - Miło że wreszcie można montować okna na różnych wysokościach - Jeszcze milej że ściany będą miały różne wysokości. Teksturami trawy aż tak się nie przejmuję, o ile będzie można malować teren tak jak w 3 to ten problem jest z głowy. Ale czemu na miłość boską wszystko się tak świeci na tym screenie z 4ki? Widziałem video z trybu budowania i nie odniosłem wrażenia żeby tak wszystko świeciło, kwestia oświetlenia? A, i jak już jestem przy trybie budowania to wygląda na to że i kolejny koszmar zmieni się w piękny sen - dachy. Koniec problemów z kątami, werandami itp ![]() Oczywiście brak pór roku nie powinien być dla mnie zaskoczeniem, w końcu EA na czymś musi zarobić, prawda? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 11 (0 użytkownik(ów) i 11 gości) | |
|
|