| 
			
			 | 
		#2711 | |
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 09.08.2007 
				
				
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 859
				Reputacja: 14 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przecież z emocjami roślin, to tylko domysły i przypuszczenia. Nawet, gdyby okazało się, że rośliny mają emocje, to i tak nie wiemy jak dokładnie miałoby to wglądać. W tej sytuacji może lepiej powstrzymać własne emocje dotyczące tego zagadnienia do czasu, aż będziemy wiedzieli coś prawdziwego na ten temat. 
		
		
		
		
		
		
			Filmik trwa dokładnie 20:08, więc po odjęciu 3 minut zostaje jeszcze 17:08 "ochłapu" do oglądania ![]() Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	OJSG: Życie simów według Irbis *** Trzeci dom Patrycji i Antoniego. *** Życie rodziny Wichura: Część 22  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
|             
            
            
             | 
        
            
    
| 
			
			 | 
		#2712 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 21.05.2009 
				Skąd: Warszawa 
				
				Płeć: Mężczyzna  
					Postów: 1,023
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Irbis, ale na takich forach to tak już jest: ktoś napisze jakąś bzdurę, a wszyscy podchwytują. Nigdzie, ale to nigdzie na oficjalnych twitterach i blogach twórców nie widziałem wzmianki o emocjach roślin, a na wszystkich forach rzucili się ludzie na tą nowinkę jak stado wygłodniałych paparazzich... 
		
		
		
		
		
		
			Wczoraj czy dwa dni temu podobnie było z duchami na jednym forum. Jakiś idiota napisał, że ma nie być duchów, wszyscy podchwycili i znowu posypały się gromy na EA. A skąd taką informację wziął? Bo nie pokazali jeszcze grobów i duchów więc uznał, że ich nie będzie... Plotkarstwo i takie głupie podchwytywanie wiadomości to coś, co powinno się tępić  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Zmieniłem nick z Absolem na Levkoni.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2713 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 05.06.2014 
				Skąd: Langenlois 
				Wiek: 31 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 66
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mnie osobiście filmik przekonał w ostateczności do zakupu gry. Sposób podróżowania jest naprawdę fajny. Już mi nawet nie przeszkadza to, że są te ekrany ładowania. Przynajmniej wiemy jakie mamy miejsca publiczne.. Biblioteka, klub nocny, muzeum itd. Po prostu ujdzie w tłumie  
		
		
		
		
		
		
			 . No i to planowanie imprezy. Jak dla mnie bomba. Zastanawia mnie tylko fakt co się znajduje w prawym dolnym rogu na tym filmiku. Co to są za ikonki??
		
				__________________ 
		
		
		
		
	" Nigdy nie czekaj na odpowiednią chwilę, sam ją stwórz. "  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2714 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 09.04.2009 
				
				Wiek: 44 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 4,282
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Absolem, o emocjach roślin jest wiadomo z aplikacji CAS, którą ktoś wziął pod lupę i grzebał w jej plikach...
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2715 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: 17.07.2011 
				Skąd: miejsce w czasie i przestrzeni 
				
				Płeć: Mężczyzna  
					Postów: 536
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Buźki roślinek doszły w CPR i mają je tylko te rośliny, które również pojawiły się w tym dodatku (pomarańcza, jabłoń, drzewo cytrynowe i inne owoce oraz warzywa, które rosną na specjalnych grządkach). Gdy roślina utrzyma status "Kwitnąca" przez 24 godz. można ją zebrać. Tyle w temacie dwójkowych emocji roślin. 
		
		
		
		
		
		
		
	---- Ja nie zamierzam kupić. Gdyby kosztowała mniej, a mój komputer uradziłby ją - mógłbym spróbować. Tryb budowania bardzo wygodny, park piękny i duży. Infrejestr nie zasłania widoku, tylko trudno będzie się do niego przyzwyczaić. Sposób podróżowania dziwny, ale można się przyzwyczaić. Kiedyś simowie musieli samodzielnie wsiadać do aut, później postępowe EA poszło w przyszłość i simowie teleportowali się do aut. A teraz - simowie nawet nie potrzebują auta do teleportacji ! Jak ta technologia gna do przodu  
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2716 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 28.05.2014 
				Skąd: Warszawa 
				Wiek: 30 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 77
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mi emocje roślin nie przeszkadzają.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2717 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 16.07.2013 
				Skąd: Warszawa 
				
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 348
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mi też nie przeszkadzają emocje u roślin. Moi Simowie raczej nie zajmują się ogrodnictwem, więc ta funkcja będzie mi bezużyteczna.  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2718 | |
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: 30.10.2011 
				
				
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 247
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   A pomyłka wyszła z prozaicznego powodu - cały czas było gadanie o 15-minutowym gameplayu i tak mi się to wbiło do głowy, że nie popatrzyłam na faktyczny czas ![]() Poprawiam się więc - z 20minutowego ochłapu wycięli jeszcze 3 min. na CAS, a jeśli chcieć być skrupulatnym - jeszcze z końca by się coś odcięło, a i ich komentarze też za długo czasu czasem zajmowały - po to jest ich dwóch, żeby jeden gadał, a drugi grę prowadził. Za te 20-3-x minut mogli więcej pokazać   Ale to jak już pisałam - forma przedstawienia gry była dla mnie paskudna, panowie zrobili to kiepsko, jednak nie wpłynęło to w żaden sposób na moje wrażenia z gry - panów osobno skomentowałam, grę osobno.A nauczyć się można wszystkiego - jasne i oczywiste, tylko... po co zmieniać coś, co buduje charakter TSów? Niby to jest popierdółka, ale jak więcej takich rzeczy odejmą, to nie będzie się czuło, że to kolejny TS. Inną sprawą jest to, że twórcy bardzo starają się sprawić, by TS4, czy to wizualnie, czy grywalnie, był po prostu lekki. I do takiej "wizji" rzeczywiście bardziej pasuje minimalistyczny, lekko przejrzysty, interfejs, niż te, poznane już w poprzednich odsłonach. Byle tylko nie przesadzili z tą lekkością i nie pofrunęli za daleko. Absolem - to sobie przypomnij jak było z basenami   "Jakiś idiota" napisał, że chyba basenów nie będzie, bo ani ich nie pokazują, ani nie ma strojów kąpielowych... i co? ![]() CzekoladowaZłośnica - Podejrzewam, że w prawym dolnym rogu są te ikonki, które w TS3 mamy po prawej stronie interfejsu - odnośnie "plecaka", nastroju, pracy itd., bo gdzieś to muszą zamieścić. Oj dziewczyny... bo jak wam smutne roślinki nie pozwolą gdzieś wejść, albo zbyt radosne rozpraszać uwagę waszych Simów, to inaczej będziemy rozmawiać o nastrojach kwiatków  
		Ostatnio edytowane przez ginsei : 21.07.2014 - 15:27  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2719 | |
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 09.04.2009 
				
				Wiek: 44 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 4,282
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Właśnie, radzę nie wkurzać roślinek ![]() A ja z innej beczki, dostał ktoś może dzisiaj CAS? Ja nadal null, zero absolutne.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2720 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 30.11.2013 
				Skąd: Podkarpacie 
				Wiek: 25 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 37
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			^ Wciąż nic. 
		
		
		
		
		
		
			Pójdę wkurzyć roślinki, będzie im się lepiej ćwiczyło  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	... 
			 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
		
  | 
	
		
  |