![]() |
#4 |
Zarejestrowany: 03.10.2013
Skąd: Gołkowice
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 5
Reputacja: 10
|
![]()
Jest kilka powodów, które są opisane wyżej ale rozwinę myśl autorów.
![]() 1. Ustawienia grafiki samej gry - producenci zaaplikowali w grę specjalną funkcję, która powoduje, że po oddaleniu kamery szyby w oknach i drzwiach robią się coraz bardziej matowe i nieprzezroczyste. Jeżeli dzieje ci się tak nawet przy przybliżonej kamery do okna, oznacza to, że masz albo ustawienia grafiki na niskim poziomie, albo błąd w grze. 2. Kod moveobjects on - Zawsze w Simach było tak, że jak mamy już kilka okien i drzwi postawionych w ścianie, a właśnie dodajemy kolejne, to "trzymając" je myszką najeżdżając nowym oknem na stare, to stare w danej "krateczce" czy kawałku ściany wypełnia się ścianą, czyli znika szyba i zostaje sama rama. To błąd, który naprawia się poprzez ponowne postawienie tamtego okna.
__________________
THE SIMS TIMES - Twój Simowy Brukowiec! |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|