![]() |
#29 |
Administrator
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,564
Reputacja: 101
|
![]()
^ Nie wiem czy wiesz, ale akurat wszyscy zgodnie twierdzą, że TRAOD miało najlepszą, najbardziej skomplikowaną i najbardziej rozbudowaną fabułę.
![]() Ale to prawda, TRAOD miało naprawdę rozwinięty wątek główny, którego mamy tylko 20% w finalnej produkcji. Fabuła była też przygotowana pod ewentualne spin-offy. Początkowo TRAOD miało się rozgrywać w czterech lokacjach - Paryż, Praga, Niemcy, Turcja(Kapadocja), przy czym Praga wyglądała zupełnie inaczej niż to, co dostaliśmy. W Paryżu Lara miała przede wszystkim biegać tylnymi uliczkami, paryskim ghetto i wielkim wysypisku śmieci(gdzie miał lombard Renne). Core nawet nie myślało początkowo o dodaniu Tomb of Ancients, dopiero później Richard Morton zwrócił uwagę, że w tym Tomb Raiderze nie ma grobowców. Praga była zupełnie inna, miała inny układ i trochę inne levele. Oczywiście wszystko zaczynało się w Monstrum Crimescene, ale Lara miała powrócić do tego miejsca przynajmniej dwa razy podczas pobytu w Strahov Fortress. Ponadto The Vault of Trophies nie było początkowo sanktuarium Lux Veritatis, lecz miejscem, gdzie Pieter Van Eckhardt trzymał trofea wzięte z zabitych członków w/w organizacji. Było tam min. ciało ojca Kurtisa Trenta. Miejscem tym miał się zajmować Louther Rouzic, archiwista z biblioteki Strahov. Cały level Eckhardt's Lab to jedyne, co pozostało z Niemczech. Lokacja ta została wycięta w 1999 roku, gdy Paryż rozrósł się na tyle, że nie twórcy nie byliby w stanie umieścić całego contentu w jednej grze. The Lost Domain(z którego wziął się pierwszy tytuł gry, Tomb Raider - the Lost Dominion) to wszystko, co zostało z Kapadocji. Co więcej, przed samą grą był level-tutorial w Egipcie, gdzie Larę miała uczyć szamanka Putai - znana z legend postać kobiety(wojowniczki?), która ukazywała się, gdy światu zagrażało niebezpieczeństwo. Miała ona dać Larze amulet w kształcie skarabeusza, za pomocą którego mogła kontaktować się z szamanką i sprawdzać swoje zdolności. Nie będę się rozwodzić na temat zmian w poszczególnych levelach(bo te też są po części znane), powiem tylko, że na tombraiderforums.com Murti Schofield, twórca fabuły TRAOD odpowiedział na kilka pytań związanych z grą(poprzez użytkownika snake), a Meagan Marie(Senior Community Manager) udostępniła wszystkie materiały graficzne związane z TRAOD, jakie były w studiu Crystal Dynamics. Zaliczają się do tego concept arty leveli, cutscenek i postaci w wysokiej jakości. ![]() Ostatnio edytowane przez Caesum : 12.02.2015 - 11:58 |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|