![]() |
#1 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Do dziś było wszystko w porządku. Wchodziłam na oficjalną stronę Simsów, odrazu byłam zalogowana i mogłam ściągać co chcę. A dziś wchodzę i okazuje się, że nie jestem zalogowana. No dobra, wpisuję login, hasło... i wyskakuje mi tekst: "You are not product-registered for The Sims 2 and are not allowed to log in. You can find information on how to register your product in the help section.". Wysyłałam już e-maile o podanie mojego loginu i hasła i wszystko się zgadza, a mimo to nie mogę się zalogować. Próbowałam zarejestrować się jeszcze raz, ale mój numer seryjny był już wykorzystany wcześniej (pewnie, że był, sama się przecież rejestrowałam :\). Nikomu nie podawałam żadnych danych, więc nie mam pojęcia skąd ten błąd. Czy ktoś ma pomysł co zrobić?
|
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
Oni coś grzebią przy zabezpieczeniach, błąd logowania wyskakiwał mi już wcześniej (ale po kilku godzinach znów było OK). |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
ja tez sie nie moge zalogowac !!! eno!!
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
no yto napiszę tu bo się pomyliłme
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Chciałam tylko napisać, że już jest wszystko ok. Trochę się pospieszyłam z nowym tematem, ale taka już jestem w gorącej wodzie kąpana
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
no racja mi teżjuż działa to spoko
![]() ![]() pozdrawiam |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
A ja to się w ogóle zalogować nie mogę.... wyskakuje taki komunikat 'You must be product registered to log in' wiecie co zrobić? bo ja nie ;( pomocy ;(
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Elun, wejdź sobie jeszcze raz teraz i już powinno wszystko działać. Mi też takie coś wyskakiwało, ale najwyraźniej cośtam robili na stronie. U mnie przynajmniej jest już wszystko ok
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|