|
|
#2 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
nie mogą pływać. no chyba że użyje się kodu moveObejcts on. wtedy możn a wyjąć pływającego sima z basenu a następnie włożyć go do stawy, co sprawi, iż będzie się wydawać, że sim pływa (siedzi, stoi, whatever). |
|
|
|
|
#3 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
jesteś suuuuuuuuupers!!!!!!!! |
|
|
|
|
#4 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
![]() Nie pytajcie jak to jest zrobione, jeszcze nie miałem czasu sprawdzić. W każdym razie z opisu wynikało że sztuczka jest podobnie zrobiona jak wodospad. Na pewno nie dokładnie tak samo, widać że dno jest nierówne. Sims Island Resort by sunni9676 http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=36241 ![]() .. a tu ciekawy efekt używania "sztuczek"
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
Ale muszę przyznać że wspaniały efekt wyszedł ;o hmm... musze sie dowiedziec jak to można zrobić JAK KTOŚ WIE TO PISAĆ!!!
Ostatnio edytowane przez 35C4R00N : 28.01.2005 - 21:54 |
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Jaki jest kod zeby mozna było ten wodospat zrobić???
Pozdrawiam!!! |
|
|
|
#7 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Popierwsze nie wodospaT ale wodospaD./
Po drugie, jest. Wystarczy wpisać kod boolProp constrainFloorElevation false zrobić zwykłe jezioro, a potem podnieść teren miejscu wodospaDu. Dzięki temu kodowi mozna też robić zjeżdżalnie do basenów- git. |
|
|
|
#8 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Sims0maniak, fantastyczne zdjątka. Poprostu cudeńko.
Efekt jest :kiss: Jak dojdziesz do tego, jak to zostało zrobione to koniecznie napisz. |
|
|
|
#9 |
|
Guest
Postów: n/a
|
ooooooooooooooooooooooooooooooooooo nie możliwe
ciekawe jak to zrobili??!! a poza tym dzięki raine za rade która się sprawdziła Ostatnio edytowane przez 35C4R00N : 29.01.2005 - 18:14 |
|
|
|
#10 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
I drugie co zauważyłam to tło. Spójrzcie tylko na ten busz i gąszcz...fajnie to wygląda... edit nie cytujcie z fotkami, bo Imageshack też może nie wytrzymać obciążenia. ------------ Sims0maniak Ostatnio edytowane przez 35C4R00N : 29.01.2005 - 19:57 |
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 2 (0 użytkownik(ów) i 2 gości) | |
|
|