|
|
#2 |
|
Guest
Postów: n/a
|
On poprostu te simy tak poprzestawiał kodem moveobjects on :con:
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
Postów: n/a
|
No to mądralo powiedz mi z jakich czynności na je wyciągnełą?
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
Postów: n/a
|
No np. to jak facet siedzi na sofie a ta mu... no wiesz, jeszcze jej tak głowe trzyma - poprostu sim grał na fortepianie a simka wymiotowała do sedesu
Na kilku zdjęciach simy były poprzestawiane jak tańczyły i tak jakoś wyszło. W simsach nie jest możliwe żeby simy same tak robiły
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Na pierwszym zdjęciu jest użyty najprawdopodobniej kod StretchSkeleton (liczba) w miejsce liczby wpisujemy wtedy ile razy sim ma być niższy czy wyższy Np. 1.5 to będzie wyższy o półtora, a 0.5 to o połowe niższy, zresztą >TU<masz wlepsze wyjaśnienie. Co do następnych dwóch są to pewnie błedy w grze. Żeby nie latały trzeba wtedy zainstalować jakąś łatkę. Nie wiem dokładnie bo nie mam The Sims 2 i zadnych błedów nie odczułem na własnej skórze, a sory chodzi ci o inne zdjęcia. Na tamtych ktoś po prostu zastosował jak Królik wcześniej napisał kod. Aaa jak chcesz takie pozy to chyba lepsze będą Singelsy
To był żart. No coż ciekawe że chce mi się żartować gdy chory jestem.
Ostatnio edytowane przez Gregoth : 13.12.2005 - 13:04 |
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|