![]() |
#2 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Daj żeby ci wysłało raport i wtedy może się coś poprawi...
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Muszisz wziąć tą drugą opcje i poczekaj .A jeśli ciągle Ci się tak będzie pokazywać to kliknij na pierwszą opcję . Innego sposobu nie mam . Pozdrawiam Kika :papa:
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Klikałam na wszystko co się da ale nic nie pomaga, wywaliłam grę i zainstalowałam jeszcze raz i też niedziała... ;( no cóż i tak widzę, że nikt nie wie jak mi pomóc. Nieszkodzi, poprostu nie będę miała warsztatu... ;(
|
![]() |
![]() |
#5 |
Zarejestrowany: 03.10.2004
Wiek: 39
Płeć: Kobieta
Postów: 1,636
Reputacja: 10
|
![]()
Ja mam tak czasami z innymi aplikacjami (nie związanymi z Simami).
Zazwyczaj jest tak, że jakiś program działa dobrze, a po zainstalowaniu czegoś (np. kodeków) pojawia się ten błąd. Może coś ostatnio instalowałaś? Jeśli pamiętasz co i nie zależy Ci tak bardzo na tym to możesz usunąć. Inna możliwość to przywrócenie systemu do dnia kiedy wszystko było dobrze (Start->Programy->Akcesoria->Narzędzia Systemowe->Przywracanie Systemu). Jesli zrobisz przywracanie, to ustawienia będą takie jak w dniu, do którego się "cofasz", możesz nie mieć programów/gier, które instalowałaś, ale to jest proces odwracalny, możesz potem cofnąć to przywracanie.
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|