Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 2 > The Sims 2: Problemy z grą
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Previous Post   Next Post Next
stare 24.11.2006, 21:38   #4
Darlene
Guest
 
Postów: n/a
Wink

A gdzie płytę kupowałaś? Jeśli w zwykłym sklepie "na miejscu" to kto Ci powiedział, że masz odsyłać jak to wspomniałaś na początku ? Jeżeli kupiłaś w sklepie, na miejscu to idź z paragonikiem i reklamacje złóż Jeżeli sklep wysyłkowy,internetowy auckej w stylu Allegro to skontaktuj się ze sprzedającym//firmą , zgłoś usterkę i również reklamacja z paragonem co najważniejsze ! Bez paragonu raczej nie uznają.
  Odpowiedź z Cytatem
 


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023