Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 2 > The Sims 2: Problemy z grą
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 31.08.2007, 18:34   #1
Camerio
 
Zarejestrowany: 06.02.2006
Skąd: -
Płeć: Mężczyzna
Postów: 418
Reputacja: 18
Domyślnie Odp: Złamana płyta

Dokładnie - wyślij płytę do Eelectronic Arts z pozostałymi, 3 płytami, opakowaniem, instrukcją, opisem usterki i adresem zwrotnym. Co prawda piszą, że termin od otrzymania nowej wersji waha się między 2 tygodniami a 30 dniami, ale mi przysłali ją po tygodniu. No i nie otrzymasz płytki 1, tylko nową wersję DVD (w starym opakowaniu ze starą instrukcją), więc jeżeli twój komputer nie jest wyposażony w takowy czytnik, po prostu nici Adres, na który trzeba wysłać grę to "Centrum Reklamacji, Ul. Iłżecka 26, 02-135, Warszawa" **

** - piszę na podstawie doświadczeń własnych i moich 2 koleżanek, więc z pewnością będzie identycznie
Camerio jest offline   Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023