![]() |
#1 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
mam dosyć dziwny problem. mój sim (facet) wziął prysznic; gdy wyszedł, to miał tak dziwnie wygięte ręce (całe do przodu, a dłonie tak, że jedna na dół, a druga do góry). gdy siadał, to miał całe do tyłu, a jak stał to miał do przodu. co mam zrobić? czy to jest jakaś choroba? mieliście taki przypadek?
PS. wstawiłabym zdjęcie, ale nie wiem jak ![]() PS2. nie mam boolpropa. |
|
![]() |
#2 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
wiesz co...ja miałam podobne takie ale z szachami.moja imka sie przyłączyła a tamta nagle sobie odeszła od gry a moja simka została w takiej samejpozie
![]() ![]() wiec ty tez tak zrób.wez prysznic znowu.i poweinno byc wporzo ![]() ![]() p.s. pomogłam??.odpisz.tak albo nie jesli nie to jeszcze pokabinujemy ![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Czasem mi też się tak zdażało.
Ja bym wpisał kod boolProp TestingCheatsEnabled true, potem kliknął na "wygiętym" simie z shiftem i wybrał więcej/więcej/force error pojawia się okienko z 3 opcjami do wyboru. wcisnąłbym RESET (chyba środkowe) Jak sim byłby znów "zdrów" to bym wyłączył boolpropa (czyli wpisał kod boolProp TestingCheatsEnabled false) A jak ty zrobisz, to od ciebie zależy. Tylko żebyś przypadkiem nie straciła tego sima ![]() Ostatnio edytowane przez konrad2310 : 01.09.2007 - 19:11 |
![]() |
#4 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
no własnie mozna przez boolPropa stracic.ja tak straciłami niby umarł ale to przez ten kod umarł
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
może straciłaś sima przez boolPropa, bo wcisnęłaś opcję DELETE zamiast RESET
![]() A jeśli stanie się coś niespodziewanego (np. sim znika) to wychodzę nie zapisując gry. Ostatnio edytowane przez konrad2310 : 01.09.2007 - 19:55 |
![]() |
#6 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
dzieki za rade
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
dzięki. jak ten mój sim wrócił z pracy pewnego dnia, to już miał normalne ręce. dzięki za rady. temat do zamknięcia
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|