![]() |
#1 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Przepraszam ze piszę, ale nie wiem co robić!
Kupiłam w Empiku Rodzinną Rozrywkę i tam gdzie powinien byc cd-key jest bialy pasek! DO KOGO MAM SIĘ ZWRÓCIĆ? ![]() ![]() Blagam pomocy L |
|
![]() |
#2 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Witam. Jedynym wyjściem jest zadzwonienie albo napisanie do EA GAMES. Tam napewno Ci pomogą. Nr telefonu powinien być w książeczce, na przedostatniej stronie. Pozdrawiam.
|
![]() |
#3 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
#4 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Też tak miałam w TS1 z podstawą i Abrą. Idź po prostu do sklepu i bez problemu ci wymieią. Ja zawsze rozpakowuję jeszcze w sklepie po kupieniu nauczona doświadczeniem.
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Dzięki
![]() Właśnie wróciłam, wymienili mi z całym pudełkiem i dostałam gratis plakat własny biznes.. <lol> Czyli temat do zamknięcia ![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|