![]() |
#1 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Może ktoś z was miał podobny problem, albo wie jak jemu zaradzieć. Otóż:
Wybudowałem dom na fundamentach, miałem zrobić taras i niepotrzebnie przedłużyłem je w pewnym miejscu o jedną kratkę, tak by wychodziły poza teren domu: (zdj.1) ![]() Usunąłem niepotrzebną część fundamentów, ale została mi ich podłoda (zdj. 2). Najdziwniejsze jest to, że fundamenty sięgały maksymalnie w lewo (do pozostałej części tarasu) i w dwóch kratkach zostały one faktycznie usunięte. Z resztą nie da się nic zrobić. Próbowałem postawić opcję tarasu, potem skasować je, zostawała podłoga z tarasu (zdj.3), kasowałem przylegające ściany, kombinowałem z moveobjects on... nic. Może jest jakiś kod, w którym da się je usunąć, albo jakiś inny sposób. Proszę o pomoc. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Trzeba położyć na tej podlodze jakąś wykładzinę a po tym ją skasować. Zostanie usunięta razem z podłogą. Pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Nie! Wystarczy wybrać tą strzałkę którą się robi fundamenty a potem nacisnąć bodajże Ctrl i w ten sposób odwrócić działanie. Jeżeli coś takiego przydarzy ci się w trakcie gry można cofnąć urzywając Ctrl + Z
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Przecież napisałem, że próbowałem tych metod i dalej to zostaje. Znacie jakieś inne metody?
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Musisz poprostu dorobić więcej fudamentów i zobić z tego taras
![]() ![]() Ostatnio edytowane przez kate_11 : 28.06.2006 - 08:14 |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
A wcześniej nie grzebałaś kodem boolProp constrainFloorElevation???
Bo ja miałam identyczny problem. Potem udało mi się usunąć ale niestety nie pamiętam jak ;( To chyba było tak, że kładłam jeszcze raz fundament i kładłam podłogę, usuwałam fundamend z drugiej strony tej nieusuwalnej (oczywiście o 1 kratkę dalej od tej nieusuwalnej) ale naprawde nie pamiętam, to tylko dziury w mojej pamięci... Też próbowałam wszystkiego... |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|