![]() |
#1 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Po ukatywnionym kodzie "boolProp(...)" jezeli nie tworze sima dzieki temu kodowi. Tylko jak np. mam juz zrobiona rodzine i uaktywniam ten kod, to nie chca mi sie przesuwać paski potrzeb. Czemu tak jest.
mam orginalna plyte. Pozdrawiam i prosze o odpowiedz |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin Emeryt
UWAGA Konto Nieczynne Zarejestrowany: 03.11.2007
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta
Postów: 5,153
Reputacja: 19
|
![]()
Żeby można skorzystać ze wszystkich możliwości kodu powinnaś go wpisać w otoczeniu, przed wejściem do rodziny
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Ja wpisuję ten kod już na parceli danej rodzinki. Paski potrzeb mogę przesuwać dopiero po kilku minutach (naszych nie simowych )!
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Ja mam tak samo, ale z kodem maxmotives. Nie wiem, czy źle go wpisuję, bo błąd mi wyskakuje... (w konsoli)
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Może źle go wpisujesz? Ja wpisuję tak: maxMotives i działa
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Wpisuję i z dużymi i z małymi i nic to nie daje
![]() Miałam uratować Bellę Ćwir, która była w ciąży i pozostał mi tylko move_objects. A, że zapomniałam zapisać gry to ciąża przepadła i ona teraz nie może zajść w ciążę, a brzuch jej nie rośnie... ![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|