|
|
#142 |
|
Guest
Postów: n/a
|
W trójce można robic samemu otoczenia(miasta)?
|
|
|
|
#143 |
|
Guest
Postów: n/a
|
nie, można grać tylko w tych stworzonych przez producentów
|
|
|
|
#144 | |
|
Zarejestrowany: 26.07.2006
Wiek: 33
Płeć: Kobieta
Postów: 787
Reputacja: 12
|
Cytat:
Ja tak przynajmniej czytałam, że jak zapiszemy w jakimś miejscu, to potem nie zaczniemy od tego samego momentu. Ale mogę się mylic
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Jak zmienia się dzieciom w pieluchę skoro nie ma stołu do przewijania? Podrzuca się dziecko do góry jak w S2? No i jak niemowlakom zmienia się ubranie? Jakie są interakcje z nowo narodzonym dzieckiem? Nie wyobrażam sobie "baw się" przy tym jak dzieciak jest mocno skrępowany tym durnym becikiem
Nie podoba mi się ten pomysł, powrót do S1. Trzeba było mu już ubranko jakieś strzelić ahhh
|
|
|
|
#146 | |||
|
Zarejestrowany: 09.08.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 859
Reputacja: 14
|
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Z niemowlakiem jest kilka interakcji, nie pamiętam dokładnie, ale na pewno jest "baw się" i "wyściskaj", naturalnie "nakarm" i "zmień pieluszkę".
__________________
OJSG: Życie simów według Irbis *** Trzeci dom Patrycji i Antoniego. *** Życie rodziny Wichura: Część 22 |
|||
|
|
|
|
|
#147 |
|
Zarejestrowany: 17.01.2006
Skąd: Góra Czarownic :)
Płeć: Kobieta
Postów: 512
Reputacja: 11
|
Więc nie ma szansy, nie ma takich ustawień, żeby wracając z rodziny X do Y zastać je w tym samym momencie co je zostawiliśmy albo przynajmniej bez większych zmian ? A jak działa ta wolna wola ? Widziałam na fotce, że jest regulowana suwakiem, ale co Simy robią, a czego nie w zależności od jej ustawienia ?
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
|
|
|
#149 |
|
Zarejestrowany: 09.07.2005
Skąd: KrK
Wiek: 34
Płeć: Mężczyzna
Postów: 66
Reputacja: 10
|
Tak właśnie jak mówi Fizzly trzeba grać na dwóch osobnych zapisach gry.Trochę to dziwne no ale cóż.....
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Zarejestrowany: 17.01.2006
Skąd: Góra Czarownic :)
Płeć: Kobieta
Postów: 512
Reputacja: 11
|
Rozumiem, ale z drugiej strony wydaje się być fajnie rozwiązane, zadowoli graczy, którzy chcą, aby druga rodzina rozwijała się sama i takich , którzy wolą wszystko kontrolować. Z wolną wolą to też ciekawe rozwiązanie. Tylko ciekawe jak to wygląda, gdy wyłączymy im wolną wolę, będziemy grali inną rodziną, a będziemy mięli włączony postęp historii...nasze Simy przeżyją bez jedzonka itd...bo to się trochę gryzie.
Ostatnio edytowane przez agnieszka130187 : 28.05.2009 - 17:12 |
|
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 66 (0 użytkownik(ów) i 66 gości) | |
|
|