Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 3 > The Sims 3: Uwagi na temat gry
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 27.05.2009, 22:45   #141
>>>FiShIp<<<
 
Zarejestrowany: 09.07.2005
Skąd: KrK
Wiek: 33
Płeć: Mężczyzna
Postów: 66
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: Pytania i odpowiedzi

Tak tam gdzie zapisaliśmy
>>>FiShIp<<< jest offline   Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stare 28.05.2009, 06:39   #142
Nandelle
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Pytania i odpowiedzi

W trójce można robic samemu otoczenia(miasta)?
  Odpowiedź z Cytatem
stare 28.05.2009, 07:12   #143
Afbuster
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Pytania i odpowiedzi

nie, można grać tylko w tych stworzonych przez producentów
  Odpowiedź z Cytatem
stare 28.05.2009, 07:31   #144
Miyoki
 
Avatar Miyoki
 
Zarejestrowany: 26.07.2006
Wiek: 33
Płeć: Kobieta
Postów: 787
Reputacja: 12
Domyślnie Odp: Pytania i odpowiedzi

Cytat:
Napisał Libby Zobacz post
Tak się zastanawiam, jak to rozwiązali w TS3, bo ponoć życie w mieście płynie. Gramy np. rodzinką X, zapisujemy i przechodzimy do Rodzinki Y, zapisujemy i wracamy do X. W którym momencie jesteśmy w rodzince X? Tam, gdzie zapisaliśmy?
Cytat:
Napisał >>>FiShIp<<< Zobacz post
Tak tam gdzie zapisaliśmy
A czy przypadkiem nie jest tak, że jak gramy następną rodzinką to ta nasza pierwsza sama się rozwija?
Ja tak przynajmniej czytałam, że jak zapiszemy w jakimś miejscu, to potem nie zaczniemy od tego samego momentu.
Ale mogę się mylic
Miyoki jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 28.05.2009, 10:35   #145
Aguncja
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Pytania i odpowiedzi

Jak zmienia się dzieciom w pieluchę skoro nie ma stołu do przewijania? Podrzuca się dziecko do góry jak w S2? No i jak niemowlakom zmienia się ubranie? Jakie są interakcje z nowo narodzonym dzieckiem? Nie wyobrażam sobie "baw się" przy tym jak dzieciak jest mocno skrępowany tym durnym becikiem Nie podoba mi się ten pomysł, powrót do S1. Trzeba było mu już ubranko jakieś strzelić ahhh
  Odpowiedź z Cytatem
stare 28.05.2009, 11:13   #146
Irbis
 
Avatar Irbis
 
Zarejestrowany: 09.08.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 859
Reputacja: 14
Domyślnie Odp: Pytania i odpowiedzi

Cytat:
Napisał Libby Zobacz post
Tak się zastanawiam, jak to rozwiązali w TS3, bo ponoć życie w mieście płynie. Gramy np. rodzinką X, zapisujemy i przechodzimy do Rodzinki Y, zapisujemy i wracamy do X. W którym momencie jesteśmy w rodzince X? Tam, gdzie zapisaliśmy?
Cytat:
Napisał >>>FiShIp<<< Zobacz post
Tak tam gdzie zapisaliśmy
Cytat:
Napisał Miyoki Zobacz post
A czy przypadkiem nie jest tak, że jak gramy następną rodzinką to ta nasza pierwsza sama się rozwija?
Ja tak przynajmniej czytałam, że jak zapiszemy w jakimś miejscu, to potem nie zaczniemy od tego samego momentu.
Ale mogę się mylic
Oczywiście rację ma Miyoki. Wszystkie simy żyją i rozwijają, jeśli więc gramy jakąś rodziną, wszystkie inne także dorastają i starzeją się, rodzą się i umierają.

Cytat:
Napisał Aguncja Zobacz post
Jak zmienia się dzieciom w pieluchę skoro nie ma stołu do przewijania? Podrzuca się dziecko do góry jak w S2? No i jak niemowlakom zmienia się ubranie? Jakie są interakcje z nowo narodzonym dzieckiem? Nie wyobrażam sobie "baw się" przy tym jak dzieciak jest mocno skrępowany tym durnym becikiem Nie podoba mi się ten pomysł, powrót do S1. Trzeba było mu już ubranko jakieś strzelić ahhh
Tak, unosi się dziecko do góry, ono obraca się i już pieluszka zmieniona. Niemowlakom nie zmienia się ubrań, chyba że chodziło o małe dzieci. Małym dzieciom zmienia się ubrania w szafie, tak jak dorosłym.
Z niemowlakiem jest kilka interakcji, nie pamiętam dokładnie, ale na pewno jest "baw się" i "wyściskaj", naturalnie "nakarm" i "zmień pieluszkę".
__________________
OJSG: Życie simów według Irbis *** Trzeci dom Patrycji i Antoniego. *** Życie rodziny Wichura: Część 22
Irbis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 28.05.2009, 13:09   #147
agnieszka130187
 
Avatar agnieszka130187
 
Zarejestrowany: 17.01.2006
Skąd: Góra Czarownic :)
Płeć: Kobieta
Postów: 512
Reputacja: 11
Domyślnie Odp: Pytania i odpowiedzi

Więc nie ma szansy, nie ma takich ustawień, żeby wracając z rodziny X do Y zastać je w tym samym momencie co je zostawiliśmy albo przynajmniej bez większych zmian ? A jak działa ta wolna wola ? Widziałam na fotce, że jest regulowana suwakiem, ale co Simy robią, a czego nie w zależności od jej ustawienia ?
agnieszka130187 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 28.05.2009, 13:16   #148
Fizzly
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Pytania i odpowiedzi

Cytat:
Napisał agnieszka130187 Zobacz post
Więc nie ma szansy, nie ma takich ustawień, żeby wracając z rodziny X do Y zastać je w tym samym momencie co je zostawiliśmy albo przynajmniej bez większych zmian ? A jak działa ta wolna wola ? Widziałam na fotce, że jest regulowana suwakiem, ale co Simy robią, a czego nie w zależności od jej ustawienia ?
Jest taka możliwość. Albo grać na dwóch osobnych zapisach gry (różne, choć te same miasta), albo wyłączyć w opcjach "postęp historii". A jak działa wolna wola, trudno powiedzieć. Regulacja jest trzystopniowa, więc podejrzewam że poza (całkiem z lewej) jej brakiem (wyłączona), to: małą wolna wola, która odpowiada tylko za spełnianie podstawowych potrzeb, jak siku, spanie, papu, itd. oraz duża wolna wola, która zajmuje się też pasjami i pragnieniami simów. ;d
  Odpowiedź z Cytatem
stare 28.05.2009, 14:39   #149
>>>FiShIp<<<
 
Zarejestrowany: 09.07.2005
Skąd: KrK
Wiek: 33
Płeć: Mężczyzna
Postów: 66
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: Pytania i odpowiedzi

Tak właśnie jak mówi Fizzly trzeba grać na dwóch osobnych zapisach gry.Trochę to dziwne no ale cóż.....
>>>FiShIp<<< jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 28.05.2009, 14:47   #150
agnieszka130187
 
Avatar agnieszka130187
 
Zarejestrowany: 17.01.2006
Skąd: Góra Czarownic :)
Płeć: Kobieta
Postów: 512
Reputacja: 11
Domyślnie Odp: Pytania i odpowiedzi

Rozumiem, ale z drugiej strony wydaje się być fajnie rozwiązane, zadowoli graczy, którzy chcą, aby druga rodzina rozwijała się sama i takich , którzy wolą wszystko kontrolować. Z wolną wolą to też ciekawe rozwiązanie. Tylko ciekawe jak to wygląda, gdy wyłączymy im wolną wolę, będziemy grali inną rodziną, a będziemy mięli włączony postęp historii...nasze Simy przeżyją bez jedzonka itd...bo to się trochę gryzie.

Ostatnio edytowane przez agnieszka130187 : 28.05.2009 - 16:12
agnieszka130187 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 5 (0 użytkownik(ów) i 5 gości)
 

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023