![]() |
#142 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
W trójce można robic samemu otoczenia(miasta)?
|
![]() |
![]() |
#143 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
nie, można grać tylko w tych stworzonych przez producentów
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Zarejestrowany: 26.07.2006
Wiek: 33
Płeć: Kobieta
Postów: 787
Reputacja: 12
|
![]() Cytat:
Ja tak przynajmniej czytałam, że jak zapiszemy w jakimś miejscu, to potem nie zaczniemy od tego samego momentu. Ale mogę się mylic ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Jak zmienia się dzieciom w pieluchę skoro nie ma stołu do przewijania? Podrzuca się dziecko do góry jak w S2? No i jak niemowlakom zmienia się ubranie? Jakie są interakcje z nowo narodzonym dzieckiem? Nie wyobrażam sobie "baw się" przy tym jak dzieciak jest mocno skrępowany tym durnym becikiem
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |||
Zarejestrowany: 09.08.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 859
Reputacja: 14
|
![]() Cytat:
Cytat:
Cytat:
Z niemowlakiem jest kilka interakcji, nie pamiętam dokładnie, ale na pewno jest "baw się" i "wyściskaj", naturalnie "nakarm" i "zmień pieluszkę".
__________________
OJSG: Życie simów według Irbis *** Trzeci dom Patrycji i Antoniego. *** Życie rodziny Wichura: Część 22 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Zarejestrowany: 17.01.2006
Skąd: Góra Czarownic :)
Płeć: Kobieta
Postów: 512
Reputacja: 11
|
![]()
Więc nie ma szansy, nie ma takich ustawień, żeby wracając z rodziny X do Y zastać je w tym samym momencie co je zostawiliśmy albo przynajmniej bez większych zmian ? A jak działa ta wolna wola ? Widziałam na fotce, że jest regulowana suwakiem, ale co Simy robią, a czego nie w zależności od jej ustawienia ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#149 |
Zarejestrowany: 09.07.2005
Skąd: KrK
Wiek: 33
Płeć: Mężczyzna
Postów: 66
Reputacja: 10
|
![]()
Tak właśnie jak mówi Fizzly trzeba grać na dwóch osobnych zapisach gry.Trochę to dziwne no ale cóż.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Zarejestrowany: 17.01.2006
Skąd: Góra Czarownic :)
Płeć: Kobieta
Postów: 512
Reputacja: 11
|
![]()
Rozumiem, ale z drugiej strony wydaje się być fajnie rozwiązane, zadowoli graczy, którzy chcą, aby druga rodzina rozwijała się sama i takich , którzy wolą wszystko kontrolować. Z wolną wolą to też ciekawe rozwiązanie. Tylko ciekawe jak to wygląda, gdy wyłączymy im wolną wolę, będziemy grali inną rodziną, a będziemy mięli włączony postęp historii...nasze Simy przeżyją bez jedzonka itd...bo to się trochę gryzie.
![]() Ostatnio edytowane przez agnieszka130187 : 28.05.2009 - 16:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 5 (0 użytkownik(ów) i 5 gości) | |
|
|