|  01.06.2009, 15:56 | #1 | 
| Zarejestrowany: 07.09.2006 Skąd: Białystok Płeć: KobietaPostów: 115 Reputacja: 10 |  Kody i sztuczki 
			
			Z tego względu że w grę grało już wiele osób, a w piątek będziemy mieli do niej dostęp już wszyscy, myśle że przyda się jeden konkretny temat o kodach i sztuczkach. Jeśli jakieś znacie to wklejajcie. Na pewno innym się przydadzą. | 
|   |   | 
|  | 
|  01.06.2009, 16:10 | #2 | |
| Zarejestrowany: 21.02.2008 Płeć: KobietaPostów: 184 Reputacja: 10 |  Odp: Kody i sztuczki 
			
			Kilka kodów było podawane w tym temacie: Cytat: 
 
				__________________ Confused? At a loss for what to do? Wow, sounds like you're human. Good luck. | |
|   |   | 
|  01.06.2009, 16:12 | #3 | 
| Guest 
 
					Postów: n/a
				 |   
			
			fajny pomysł na posta   kody na kase standardowo kaching- dostajesz 1000 simoleonów motherlode -zdobywasz fortunę w postaci 50 000 simoleonów i np można wypisac co trzeba zrobic do umiejetności np. te nieszczesne wazywa jakie i ile ich jest. to samo tyczy sie ryb czy przepisow kulinarnych "moveobjects on" tylko po co ten kod kiedy w standardzie jest tyle udogodnien, stawiac mozna jak sie chce( pod kontem) ja skalniak mam zrobiony jedno na drugim. najpierw kwiaty na to skałki a obok drzewa. mi sie wydaje ze wystarczajaco jest dobrze. Ale w sumie jak kto chce Ostatnio edytowane przez Björk : 01.06.2009 - 18:47 | 
|   | 
|  01.06.2009, 20:13 | #5 | |
| Mod emeryt Zarejestrowany: 27.03.2007 Skąd: Vatican Płeć: MężczyznaPostów: 1,820 Reputacja: 9 |  Odp: Kody i sztuczki Cytat: 
 umożliwia stawianie obiektów gdzie się chce nie zważając na to czy już coś tu stoi a tak po za tym tu jest spis kodów • Kaching - wzbogaca twoją rodzinę o 1 000 dodatkowych simoleonów • Motherlode - wzbogaca twoją rodzinę o 50 000 dodatkowych simoleonów • Moveobjects on/off - umożliwia przestawianie zablokowanych obiektów • constrainFloorElevation [true/false] - z opcją 'false' umożliwia edycję terenu nawet kiedy są już na nim obiekty • disableSnappingToSlotsOnAlt [on/off] - z opcją 'on' i wciśniętym klawiszem ALT, umieszczane obiekty nie muszą przylegać do siatki budowy • fadeObjects [on/off] - włącza/wyłącza cienie obiektów • testingCheatsEnabled [true/false] - z opcją true masz możliwość używania zablokowanych interakcji itp. • fps [on/off] - wyświetla pasek informujący o tym z jaką prędkością klatek na sekundę gramy • fullscreen [on/off] - włącza/wyłącza tryb gry w trybie pełnoekranowym • hideHeadlineEffects [on/off] - włącza/wyłącza dymki nad głowami simów • jokePlease - wyświetla losowy dowcip  • quit - zamyka grę • unlockOutfits [on/off] - należy wpisać przed wejściem do CASa, odblokowuje ubrania specjalne np. pracowników • familyfunds [Familyname] # - dodatkowe simoleony dla dowolnej rodziny 
				__________________ Rivacheg Village-juz jest. Park Plurgol (konkurs) ,Ardewick Castle, San Gesperito Baltemon Hill (konkurs) ,Posiadłosc Redos, Posiadłosc Alpine | |
|   |   | 
|  02.06.2009, 12:14 | #6 | 
| Zarejestrowany: 07.09.2006 Skąd: Białystok Płeć: KobietaPostów: 115 Reputacja: 10 |  Odp: Kody i sztuczki 
			
			Mi ciągle brakuje sposobu na to, aby jednym ruchem w kilka sekund nasz sims miał umiejętności takie jak Gotowanie, Wędkowanie, Ogrodnictwo itd. rozwinięte na maxa. Chciałabym aby od razu mój Sim potrafił świetnie grać na gitarze, albo, żeby mógł sadzić od razu wiele roślin i w ogóle żeby był dobry we wszystkim   W sims 2 była taka możliwość, nie wiem jak tutaj. Dzięki niej nie skupiałam się na ciągłym podnoszenie umiejętności - bo jak je w końcu osiągnełam to Sim miał juz umierać  nie lubie ich rozwijać, dlatego jeśli ktoś zna bądź się dowie, jak zrobić, żeby od razu Sim umiał wszystko, to będe wdzięczna za info   | 
|   |   | 
|  02.06.2009, 12:17 | #7 | 
| Guest 
 
					Postów: n/a
				 |  Odp: Kody i sztuczki 
			
			a nie ma żadnego kodu w stylu "maxmotives" ?
		 | 
|   | 
|  02.06.2009, 14:10 | #8 | |
| Zarejestrowany: 21.05.2009 Skąd: Warszawa Płeć: MężczyznaPostów: 1,023 Reputacja: 10 |  Odp: Kody i sztuczki Cytat: 
  Możesz wziąć życie epickie i wtedy masz dużo czasu na rozwijanie umiejętności, a jeszcze jak grasz simem od dziecka to już w ogóle  Ale jak chcesz możesz sprawdzić taki sposób na naukę jednej umiejętności. Zaznaczam, że dopiero przetestowany mam go na jednym simie i to przypadkowo, więc nie wiem, czy się sprawdzi, ale możesz zobaczyć. Otóż tak: KAŻ SWOJEMU SIMOWI WYKONYWAĆ DANĄ CZYNNOŚĆ ZWIĄZANĄ Z NAUKĄ UMIEJĘTNOŚCI NP. NIECH PATRZY PRZEZ TELESKOP, NASTĘPNIE WYJDŹ DO INNEJ RODZINKI, OCZYWIŚCIE KONIECZNIE ZAPISUJĄC STAN GRY. Pograj trochę tą drugą rodzinką, tak ze 2, 3 dni i wróć z powrotem do swojej poprzedniej (nie zapominaj o zapisach jak cię program pyta). U mnie jak wszedłem (to był przypadek) to miał gość już 10 pkt logiki, a zostawiłem go może na jakieś 3 dni i grałem inną rodziną. Ale pamiętaj, że nie wiem, czy to przypadek, czy na prawdę jakiś sposób, ale może warto spróbować   | |
|   |   | 
|  02.06.2009, 23:30 | #9 | 
| Zarejestrowany: 07.09.2006 Skąd: Białystok Płeć: KobietaPostów: 115 Reputacja: 10 |  Odp: Kody i sztuczki 
			
			hmmm.. może to jest sposób    zobaczy czy jakieś sztuczki na to będą opisane w książeczce która będzie chyba dodana do wersji kolekcjonerskiej, jeśli ktoś zamówił taką i dostanie ksiązeczke z kodami i sztuczkami to niech od razu wklepie w tym temacie   | 
|   |   | 
|  03.06.2009, 00:48 | #10 | 
| Guest 
 
					Postów: n/a
				 |  Odp: Kody i sztuczki 
			
			jestescie pewni ze kody z sims 2 beda pasowaly do 3? a przynajmniej te na kase?      | 
|   | 
|  | 
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| 
 | 
 |