|
|
|
|
#1 |
|
Mod emeryt
Zarejestrowany: 27.03.2007
Skąd: Vatican
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,820
Reputacja: 9
|
Zauważyłem , że nie można edytować niektórych parcel takich jak np. w Egipcie piramida albo sfinks . Wyskakuje okienko że jest wymagany kod do odblokowania tej możliwości . Wie ktoś może o jaki kod chodzi ?
__________________
Rivacheg Village-juz jest. Park Plurgol (konkurs) ,Ardewick Castle, San Gesperito Baltemon Hill (konkurs) ,Posiadłosc Redos, Posiadłosc Alpine |
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
I czy mógłby mi ktoś pomóc, gdyż kiedy używam narzędzia budowy komnat (dodatkowych przedmiotów i opcji ([http://forum.thesims.pl/showthread.php?t=52932 Dla niezorientowanych tutaj jest temat o budowie komnat])) i klikam na przedmiot z wciśniętym shift i ctrl to niekiedy nie pojawiają się dodatkowe opcje. |
|
|
|
|
#3 | |
|
Zarejestrowany: 10.11.2009
Skąd: Minecraft
Płeć: Kobieta
Postów: 219
Reputacja: 10
|
Cytat:
__________________
mod eidt: nieregulaminowa sygna. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zarejestrowany: 21.05.2009
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,023
Reputacja: 10
|
A może ktoś wie, dla czego w kreatorze świata, kiedy wgrywam swoją własną teksturę, i chcę ją pokryć teksturą która już jest w programie, to nie ma płynnego przejścia, mimo, że opad i przeźroczystość są zmniejszone? Kiedy nakładam swoją teksturę na tą twórców, albo twórców na twórców, wtedy jest ok. Rozwikła ktoś tą zagadkę??
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
do wyboru, do koloru ^^ i to możesz robic nie tylko za granicą, ale nawet w sąsiedztwie
|
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|