![]() |
#11 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
Pograłam już więcej i mogę powiedzieć więcej: - Jak na wielki och ach Nju Jork Sity to Bridgeport jest za małe. - Niby dlaczego wszystko musi być na najwyższym lub prawie najwyższym piętrze? - Wieżowce - żenada - mieszka w nich za mało ludzi, nie można chodzić po piętrach. - Metro rozwiązane jest beznadziejnie - nie rozumiem, po co sim idzie do metra, jeśli trzy razy szybciej byłby na piechotę (no ale tu simiańska logika wchodzi w grę, więc powiedzmy, że ok) - Za mało mebli urozmaicających grę - Za mało dodatkowych interakcji (btw. jak do tej pory nie pojawiła mi się opcja, że Sim chce iść na randkę) - Ja również za wampirami nie przepadam - ale powiedzmy, że zmierzchowa moda i te sprawy - no i wcześniej w dwójce ta opcja też się pojawiła. (brakuje jeszcze simPottera) - Nie podoba mi się to, że simy, których mój sim nie zna, próbują przyjść w odwiedziny. - Nie można sobie wybierać apartamentu w wieżowcu. - Wielka mi balanga - za nim sim zjedzie windą, dojedzie do klubu (metrem np.), wjedzie windą do góry - to już połowa imprezy minęła Ale i tak jeszcze bardziej żenująca była Kariera Po zmroku u mnie 4/10 - ale ja zawsze byłam wymagającym graczem (jak to ładnie powiedzieć wymagającą graczką ;-) ) Owszem są rozwiązania w porządku - na które niektórzy pewnie czekali - ale jest ich nieco za mało. |
|
![]() |
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|