|
|
|
|
#1 |
|
Zarejestrowany: 31.12.2008
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 299
Reputacja: 14
|
Nie gram już w simsy od kilku lat niestety, ale bardzo mnie ciągnie do trójki, by ją wznowić. Mam wiele save’ów sprzed 12 lat 🥲 TS4 mnie nie przekonuje, jak dla mnie jest to gra przekoloryzowana, typowo dla dzieci, mnóstwo dziwnych dodatków…
Zawsze grałem jak najbardziej realistycznie, bez elementów fantasy. Od TS5 właśnie oczekuję realizmu, ale pewnie będzie to gra tworzona dla graczy bardzo młodych 😅 |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Archeolog Renesansu
Zarejestrowany: 15.06.2011
Płeć: Kobieta
Postów: 2,378
Reputacja: 51
|
Mi bardzo brakuje lore i storytellingu. Dwójka w tym była przegenialna. Wpływ osobowości na zachowania, system wspomnień, aspiracje, które miały rzeczywisty wpływ na rozgrywkę poprzez pragnienia i obawy, pokręcone historie w otoczeniach i samych rodzinach... To jest to, co uważam za duszę tej serii, i niestety w ostatnich kilkunastu latach kuleje to bardzo mocno. Próbowali to troooochę przywrócić w czwórce poprzez "misje" w Strangerville przykładowo, ale nie uważam żeby questy pasowały do rozwijających się stale historii jakie simsy oferują.
Poza samą rozgrywką, uwielbiam UI build/buy w czwórce. Uważam, że naprawdę fantastycznie się tym toolem buduje i urządza. CAS w czwórce też jest niczego sobie, chociaż dla mnie osobiście jest trochę zbyt skomplikowany, w sensie trzeba być baaardzo precyzyjnym. Koło kolorów w trójce było overwhelming dla mnie (i dla mojego komputera lol), ale znów slidery z dwójki to było za mało. Jeśli chodzi o wygląd simów, to też czwórka, chociaż dwójka miała swój urok. Trójka to dla mnie plastusie, #sorrynotsorry. Nie oczekuję realizmu, ale też nie chciałabym tej skrajności plastusiowej i uncanny valley. No i rzeczywiście otwarty świat i możliwość edycji otoczenia byłyby super. Albo chociaż możliwość wyboru czy się chce loading screeny czy nie, w zależności od mocy przerobowej komputera. Osobiście mnie nie jara idea multiplayera. Znów, jeśli byłby wybór, to spoko, chociaż ja wolę jednak indywidualną rozgrywkę - może właśnie przez ten aspekt storytellingowy, który sobie tak cenię, a który byłoby trudno osiągnąć przy dużej ilości lore.
__________________
|
|
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|