|
![]() |
#1 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
boolProp snapObjectsToGrid true <wyłączone> te kody? ![]() one tylko odpowiadają za niestandardowe stawianie przedmiotów poza siatką gry (znaczy że można coś ustawić bardziej po środku albo coś bliżej innego przedmiotu). Nie dotyczą one okien i drzwi. |
|
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
niebardzo oto mi chodziło... bo jak mamy te ukośne fundamenty ,to chyba po coś one są! musi się jakoś dać stawiać takie meble. PS ; ale kodzik fajny
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
No niestety.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|