|
|
#31 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Mam jeszcze jeden pomysł, objawienie ze snu
. Więc śnił mi się dodatek: "Wędkarze". Dopełnienie do CPR. Była tam łódź, pomost, nowe dania z ryb, pieczone 'szaszłyki' z owoców morza, ubrania nowe: rybaczki, kalosze wędkarskie i różne tego typu rzeczy do wędkowania, meble nawiązujące do morza i ryb. Może nie jest to mój specjalnie wymarzony dodatek, ale pewnie niektórym by się spodobał. Był jako minipack :smirk: .
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zarejestrowany: 07.09.2006
Skąd: Białystok
Płeć: Kobieta
Postów: 115
Reputacja: 10
|
Fajny byłby mini dodatek albo nawet pełen dodatek : Używki
![]() Alkohol,papierosy,narkotyki..i wszystko co z tym związane... ![]() Byłyby większe problemy z nastolatkami...i dorosłymi..nowe zawody ?? ![]() A najbardziej chciałabym minipack o którym juz mówiliście czyli dodatki dla dzieci- bobasków. I zeby zostały np dodane wakacje w szkole. A może by tak spisać nasze pomysły, poddać jakiejś ankiecie i wysłać do Eagames ... może by wzieli pod uwagę potrzeby klientów
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Może to trochę psychiczne, ale chciałbym dodatek dotyczący...hmmm... śmierci i chorób. Tytuł: The Sims 2: W zdrowiu i chorobie - akcesoria.
Bo - prawdę mówiąc - jest niewiele sposobów na zabicie sima : . W moim dodatku byłoby ich o wiele więcej - np. ludzik mógłby spaść z dachu, zostać pobitym na śmierć, zagryziony przez psa ( wyobrażacie sobie taka opcje : zgań za -> zagryzienie sima: Mortimier" ) zginąć w pracy (np. gdy jest policjantem), zostać rozjechanym przez taksówkę/ samochód służbowy, wpaść do studzienki z szambem, zostać zagryzionym przez głodnego niedźwiedzia... jest wiele możliwości. Oczywiście po takim wypadku przyjeżdżałaby policja, robiła dochodzenie itp.Oczywiście - w grze zaimpletowanoby silnik HAVOK, dzięki niemu simowie realistycznie upadaliby, tracili głowy itp. Pełen system obrażeń Rzecz jasna - przydałby się szpital, karetki itp (oczywiście możliwość zbudowania własnej kliniki, zakładu pogrzebowego, publicznego cmentarza, ośrodków rehabilitacyjnych, sanatoriów, zakładów karnych, więzień i czerpania z nich kasy itp. ) Nowe opcje : -ZABIJ! -> pobij na śmierć/ zadźgaj nożem/ zadźgaj nożyczkami/ ugotuj/ poszczuj psem - możesz pójść za to za kratki -tresuj -> wytresuj zwierzaka o imieniu Pitbul na mordercę - to chyba jasne Nowe przedmioty: 1)Kosa (najtańszy model - 45 simoleonów; kosa deluxe - ze światełkami i miernikiem- 90 simoleonów) 2)drewniana szubienica - dla dorosłych -> wykonaj egzekucje na simie-> Mortimier -dla dzieci -> baw się ![]() 3)nowe samochody, czołgi, łodzie podwodne, jetpacki oraz nowa opcja -> rozjedz sima -> Don 4)biżuteria, tatuaże 5)broń (począwszy od noża kuchennego,microSMG i Tec9, poprzez AK-47 i M-16, a skończywszy na minigunie i pazerfauscie) 6)nowe style budowania - teraz możesz zbudować własną rzeźnię, salę tortur, mauzoleum 7)krzesło elektryczne, stos (możliwość zrobienia własnego, o ile masz dodatek FARMA ) i gilotyna (w dwóch wersjach - retro - rewolucja francuska oraz modern - czyli współczesna, elektroniczna wersja)8)szafa na zwłoki ( można w niej ukryć nielubianego sąsiada, ewentualnie teściową) 9)nowe akwarium, w którym można utopić sima 10) 5 nowych rodzajów trumien ( w tym jedna deluxe z lampkami choinkowymi w środku) 11)maszyny tortur np. krzesło czarownicy, przypalanie rozżarzonym węglem, rozciąganie, łoże z igłami (i opcja "odpręż się" ; "postaraj się o dziecko"... auć! )Nowa aspiracja: Zostać ostatnim simem na świecie ![]() Nowe ciuchy i makijaże: garnitur a la Hitman, maska kata na twarz, barwy wojenne, hełmy ( taki garnek na łbie dodawałby simowi więcej HP )No i nowe kariery : 1)śmierć. Sim zaczynałby jako "Początkująca kostucha", przez "Ostatni żniwiarz" a kończył na "Mrocznym kosiarzu". 2) seryjny morderca (najwyższy poziom "HITMAN") 3) kat 4) rehabilitant Nowe usługi: "Seryjny morderca" - już za 10 tys. simoleonów możesz pozbyć się nielubianego sąsiada. Nowa okolica : Mrokowo Zgniłe ( coś na wzór Abrakadabrowa z jedynki) Nowy kanał w telewizji:Crime Stories of Kwitnące Wzgórza/Miłowo/Dziwnowo/ Werona Zawsze dziwiło mnie - czemu tylko od simowie od nastolatków wzwyż, mogą umierać. Dlaczego dzieci są nieśmiertelne? Ograniczenie wiekowe: 118+ i pisemna zgoda obojga rodziców A tak na serio : fajne są te pomysły o farmie i własnym zespole. No i używki. Wyobraźcie sobie taką opcję : Lecz kaca -> (wybór kacy) -> np. kac grzechotnik ( gdy odwracasz głowę , mózg stoi w miejscu). Jakby co -jestem abstynentem i bynajmniej nie psychopatą... <ale się rozpisałem> Ostatnio edytowane przez Gootek : 16.07.2007 - 10:47 |
|
|
|
#34 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
W jakichś 5% popieram :P A pozostałe 95%... idź sobie pograj najpierw w jakiegoś FPS'a, a potem weź sobie coś ekonomicznego. O, polecam Ci Postala 2, tam zabijesz praktycznie wszystkim i każdego.. Ideą simsów nie jest fabuła a'la Postal 2 i wszelkie FPS'y. Ostatnio edytowane przez Sensiqúe : 16.07.2007 - 10:22 |
|
|
|
|
#35 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
. A Postal 2 czy Manhunt - co tu kryć - to raczej gry prymitywne. Lepsze jest BloodRayne . Swoją drogą - czym to jest te 5%, które popierasz? |
|
|
|
|
#36 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
I fakt pobytu w szpitalu, ale w moim pojęciu by nie było to przesadnie rozbudowane. Po prostu Sim by zniknął z domu na parę dni, bo był by w szpitalu czy klinice :smirk:
|
|
|
|
|
#37 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Fajne sa te dodatki wszystkei ale za bardzo nei sa rozbudowane chcialbym zeby nie tylko wydawano nowe meble itp ale takze funkcje i zawody....przeciez mozna sobie rzeczy posciagac...zawody takze ale mogliby wymyslec jakeis ciekawe nauczyciel,i apre tam takich
|
|
|
|
#38 | |
|
Zarejestrowany: 07.09.2006
Skąd: Białystok
Płeć: Kobieta
Postów: 115
Reputacja: 10
|
Cytat:
![]() Tylko nie pamiętam w których dodatku bo mam wszystkie
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Chciałabym żeby były nowe fryzury !!! i Modne ciuchy
|
|
|
|
#40 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Ja bym chciała dodatek "szpital" żeby można było jeździć do szpitala i były by nowe obrażenia. Albo że np. poród jest w szpitalu itp
)
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|