![]() |
#11 |
Zarejestrowany: 31.03.2010
Skąd: Z siedziby Fantastycznej Czwórki.
Wiek: 15
Płeć: Kobieta
Postów: 2,224
Reputacja: 10
|
![]()
@up: Kenny łączę się z Tobą w chorobowym bólu
![]() Aoi oczy zjadłam nad dojściem do tego w jaki sposób Curio zrobiła te okna: ![]() próbowałam je zrobić w grze za pomocą płotków, które imitują okno, ale natknęłam się na mały problem, mianowicie taki, że podłoga pod ukosem, nie przepuszcza światła i od środka ani trochę nie widać tego okna, tylko wielką dziurę w ścianie, więc sposób z płotkami odpada. ALE!!! przegrzebałam tematy z rzeczami Curio i odkryłam pewną rzecz. Za pomocą TEGO zestawu, jest możliwe zrobienie okien w dachu, a co za tym idzie - obniżenie ich potem boolpropem dla własnych potrzeb (choć trzeba się nagimnastykować odrobinkę, żeby wyszło jak na zdjęciu). Okno będzie widoczne od wewnątrz i będzie wpadać przez nie światło ![]() Natomiast jakby jeszcze ktoś chciał, to powiem jak zostało zrobione to okno w ścianie, które nie jest oknem w rzeczywistości, bo nie ma szyb. ![]() wystarczy ściągnąć TEN zestaw i jeśli mamy dodatek OŻ to możemy wstawić półkę między framugę za pomocą "moveobjects" i "[" oraz "]" na dowolnej wysokości ![]() Słyszałam, że możliwe jest wstawienie tych półek również bez OŻ, ktoś gdzieś pisał, że za pomocą OMSP, ale nie wiem czy tak się da. Natomiast co do progu z tego zdjęcia: ![]() przeczytałam, że zrobienie ich jest możliwe za pomocą specjalnych ścianek o różnych wysokościach, dostępnych na TSR w jakimś dziale, który jest dostępny od 10 postów, ale późno było i nie wiem czy coś nie pokręciłam więc nie wiem czy to prawda ![]() Curio ma niesamowite te domki, szkoda, że już nie można ich ściągnąć T_T
__________________
Mój profil na WATTPAD
|
![]() |
![]() |
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|