![]() |
#11 |
Zarejestrowany: 17.04.2009
Skąd: z Księżyca
Wiek: 26
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,223
Reputacja: 21
|
![]()
@MPS - Ja bym to rozwiązał tak: na studia można iść w dowolnym momencie życia, od grupy wiekowej dorosłych (albo młodych dorosłych, jeśli ją wprowadzą) aż do emeryta. Po wyjechaniu na studia sim przestałby się starzeć i wróciłby z nich w takim samym wieku jak na nie wyjechał. Jeśli nie poszedłby na studia to przeżyłby grupę młodego dorosłego jak każdą inną. Tyle, że nie wiadomo jak będzie wyglądał postęp historii w grze...
Podział na dzielnice fajny. Wyobrażam je sobie jako oddzielne miejscowości w otoczeniu (otoczenie = okolica z kilkoma miejscowościami ('dzielnicami'). Bo raczej nie będą to typowe dzielnice jak w normalnym mieście (kto wyjeżdża do innej części miasta i spędza tam kilka dni?). Podoba mi się, że będzie można postawić dom wszędzie i dokupować sobie ziemię (na samym początku gry można sobie wybrać miejsce i w miarę bogacenia się dokupić ziemię i budować docelowy dom w tym samym miejscu, bez przeprowadzek, na których na dobrą sprawę dużo się traci). Trochę bez sensu byłoby takie rozwiązanie pór roku - zmienne rośliny i ubrania, ale brak jakichkolwiek opadów. To miałoby oznaczać, że rośliny zmieniają się w trakcie gry (np. zrzucają liście)? Chyba, że to miałoby być w kontekście tych stref klimatycznych (w każdej z nich byłby inne rośliny, odpowiednie dla danej strefy), w takim razie okej. Rękodzieło jest w porządku (tylko, że to właściwie Czas Wolny dwójki wrzucony do podstawy, zastanawiam się jakie będą robili dodatki, jeśli jeszcze okazałoby się, że 'prawdziwe' pory roku będą wrzucone do podstawki). Ciekawy jestem tylko ile z tych plotek okaże się prawdą ![]() |
![]() |
![]() |
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 6 (0 użytkownik(ów) i 6 gości) | |
|
|