![]() |
#11 |
Administrator
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,564
Reputacja: 101
|
![]()
Jeśli ktoś ma kiepskiego laptopa, to nawet uber stary gry mu nie pójdą.
![]() A jesli nawet, to to wcale nie oznacza, że gracze z dobrym kompem muszą mieć kiepska grafikę. W TS2 zależnie od sprzętu dostępne były różne opcje graficzne, w tym obsługa shaderów 2.0, które pozwalały min. na piękna wodę w basenie. TS4 spokojnie mogłoby mieć to samo. Wiele gier ma bardzo rozbudowane opcje graficzne i każdy może znaleźć dla siebie odpowiednią konfigurację. To, że w TS4 tak nie ma, moim zdaniem jest spowodowane albo lenistwem twórców(w końcu EA jawnie twierdzi, że im bardziej ktoś zrzędzi, tym bardziej kupi[Bzdura! Tym bardziej ściągnie pirata]), albo faktem, że gra miała być online. Twórcy TS1 z kolei kombinowali na różne sposoby tylko po to, by zrobić wizję czegoś tak, jak chcieli. Widział ktoś gameplay abrakadabry podczas rocznicy The Sims? Twórcy bardzo wyraźnie opisywali, jak próbowali stworzyć efekty magiczne w silniku, który ich nie obsugiwał efektów cząsteczkowych. I udało im się. W dzisiejszych czasach najprawdopodobniej usunęliby ten pomysł albo przerzucili do następnego dodatku. ![]() Ostatnio edytowane przez Caesum : 14.07.2014 - 12:42 |
![]() |
![]() |
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 13 (0 użytkownik(ów) i 13 gości) | |
|
|