|
![]() |
#1 | |||
Zarejestrowany: 09.08.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 859
Reputacja: 14
|
![]() Cytat:
Cytat:
![]() To, że Tobie nie podobają się oryginalne simowe obiekty, nie daje Ci prawa do takich stwierdzeń. Nie wszyscy bowiem podzielają Twoje zdanie. Mi nigdy nie podobały się obiekty z internetu, sztuczne i bez wyrazu, ale nigdy nie powiedziałabym że to "g**no" bo szanuję czyjąś pracę i czyjeś upodobania. Też byś mogła ![]() Cytat:
![]() Jeśli chodzi o te kategorie, to moim zdaniem są bardzo przejrzyste, tylko trzeba się z nimi oswoić, bo faktycznie bardzo różnią się od tych, które znamy z poprzednich odsłon gry. Ja zaliczam to do zalet TS3. Co do panelu i nieradzenia sobie w TS3 pomimo doskonałego radzenia sobie w TS2 ... czy chciałabyś, żeby pod tym względem gra była identyczna jak TS2? Ja na pewno nie. I na początku faktycznie miałam problemy z ogarnięciem tego wszystkiego, ale już wtedy mnie to cieszyło, ponieważ oznaczało wiele nowości ![]() Jeśli chodzi o zepsute sprzęty, to trzeba wiedzieć, że te najtańsze rzeczywiście często się psują, jak w życiu ![]() ![]() Już pisałam gdzieś o tym, że tej gry trzeba się nauczyć, trzeba ją poznać,opanować. Im dłużej gram, tym bardziej ta gra mi się podoba i nawet już przymykam oko na jeden kolor roślin w każdym gatunku. Im dłużej gram, tym więcej odkrywam ciekawych zjawisk. Ostatnio przyglądałam się nastrójnikom i jestem nimi zachwycona. To naprawdę świetne rozwiązanie. Sim może mieć zły nastrój i jego ikonka jest czerwona niczym wino, nawet jeśli wszystkie paski potrzeb są zielone. Nastrójniki są różne, jedne związane z codziennym życiem, otoczeniem, domem sima, inne wynikające z osobowości sima. Jeśli chcemy utrzymać naszego sima w dobrym samopoczuciu naprawdę musimy brać je pod uwagę. Wczoraj na przykład moje simy odczuwały niezadowolenie po zjedzeniu resztek z lodówki. W nastrójniku oznaczającym to niezadowolenie pojawiała się informacja, że jedzenie wyjęte z lodówki miało posmak lodówki i że w droższych lodówkach ten problem zapewne jest rozwiązany. To tylko jeden z wielu przykładów urozmaiconego życia naszych podopiecznych, wielkiej zalety TS3. Jeszcze pragnę dodać słów kilka na temat relacji międzysimowych. Ktoś kiedyś stwierdził, że paski relacji maleją powoli, że nie trzeba się za bardzo starać, żeby utrzymać przyjaciela. Otóż nie jest to tak do końca prawda, bowiem na takie niedbanie o przyjaciół mogą pozwolić sobie tylko simowie dobrzy i przyjacielscy. Poza tym jeśli nie pielęgnujemy przyjaźni wygasa ona dość szybko, nawet między małżonkami. Jako przykład podam przypadek Błażeja i Łucji, którymi aktualnie się opiekuję. Otóż przez kilka simowych dni zajmowali się tylko i wyłącznie pracą, on łowił ryby, ona pielęgnowała ogród, widywali się tylko podczas jedzenia posiłków. Kiedy w końcu chciałam, żeby postarali się o dzidziusia nie chcieli tego zrobić, bo okazało się, że za bardzo się od siebie oddalili. Tak więc zamiast bara-bara były rozmowy i wzajemne okazywanie sobie uczuć w celu odbudowania małżeńskich relacji. Nie wystarczy już, tak jak w TS2 jadać posiłków przy jednym stole, aby utrzymać dobre relacje z rodziną. Tutaj naprawdę trzeba o nie dbać. I dla mnie to się właśnie liczy, bo to faktycznie ma wpływ na grę, a nie to jak sim wsiada i wysiada z samochodu ![]()
__________________
OJSG: Życie simów według Irbis *** Trzeci dom Patrycji i Antoniego. *** Życie rodziny Wichura: Część 22 |
|||
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
z tego co widzę to połowa z was chyba domagała się cudów od tej gry
Mi sie bardzo podoba trójka i wciąga tak samo jak TS2 CZY TS1 ale oczywiście ma te wady ale każda gra am wady nie ma gier które w pełni by nam się podobały ![]() ![]() Ciesze się że w końcu inne simy też się starzeją a nie tylko moje ![]() Wiem jedno an 100 % kupie oryginała jak będzie premiera ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() ![]() Podtrzymuje swoja opinie, ze ten edytor choc jakas nowoscia jest, ma sie nijak do szumnych zapowiedzi. Tak jak i cala gra. Dlatego dobrze, ze cos im "wycieklo". Mnostwo ludzi przekonaloby sie co to za cud dopiero po wydaniu pieniedzy. Ja widze kilka wypowiedzi na forum osob, ktore licza na to ze dodatki zmienia co nieco (mysle o tych dodatkach tworzonych przez graczy, nie przez Maxis'a). I proponuje poszukac po stronach czy to angielskich czy niemieckich. Stronach istniejacych juz czas jakis. Owszem istnieja juz "unpackery" podobne do SimPE jak i sam SimPE tez. I to koniec. Cytowalam juz tutaj gdzies wypowiedz z jednej z tych stron. Maxis nie "udostepnil" default mesh, wiec jak na razie nie ma szans na dodatki. Wyglada na to ze tym razem dodatki bedzie sprzedawal Maxis online (hahaha) i beda "plastusiowe" jak calosc. Przypominam, z w przypadku TS2 wspomniana default mesh byla dostepna od poczatku z racji tego ze mielismy edytor dodatkow "poza" gra. Tak wiec mamy juz "uncensor patch" dla TS3 ale wlasciwie ponic skoro nie mozna zrobic skor dla simow (dla tych co sie oburza, ze to gra dla dzieci, od razy zapytam po co dzieciom obsciskiwanie sie i bara-bara ![]() ![]() Nastepna rzecz to kamera w trybie budowania. Myslalam, ze cos z tym zrobia ale gdzie tam. Masz parcele i probujesz budowac dom powiedzmy jedna sciana przylegajacy do krawedzi parceli. Ehhh mozna oczoplasu dostac. Chce sie umiescic okno, cofasz kamere zeby zobaczyc calosc i..... "niespodzianka". Kamera robi co chce bo trafilas na granice swojej parceli ![]() Parcele mozna "edytowac" to znaczy zmieniac nazwe, opis i to czy jest mieszkalna czy pubiczna. Ale nie ma szans na zmiane jej wielkosci. Tak ze w calym miescie sa tylko 3 duze parcele (ja tyle znalazlam) z czego dwie juz zajete przez NPC. Tak, ze jesli stworzysz nastepna rodzine i marzysz o domu z basenem i jakims ogrodem to zapomnij. Dachy w trybie automatycznym sa ok pod jednym warunkiem, ze zbudujesz kwadratowe pudelko. Jesli poscinasz sciany i powiedzmy na dolnej kondygnacji bedzie taras (pod tym dachem) to robiac dach automatyczny jego czesc bedzie w tym tarasie ![]() Obojetnie ile twoj sim ma pieniedzy nie moe posiadac na przyklad dwoch sasiednich parceli (to rozwiazywaloby sprawe ale nic z tego). Jak w TS2 moze posiadac tylko jedna. Co do "praw wlasnosci". Otoz moja simka wykupila prawa wlasnosci salonu spa i restauracji (najpierw udzialy pozniej wlasnosc). Stworzylam nowa rodzine i jakiez bylo moje zdziwieni gdy okazalo sie ze moge ot tak wykupic udzialy a pozniej prawo wlasnosci od mojej pierwszej simki ........ Bez zadnych pytan, potwierdzen , zgody. Czyli wracasz pozniej do gry pierwsza rodzina a to juz slumsy (lol). Aaaa i jeszcze jedno. Jak juz sie zostaje wlascicielem to mozna zwolnic sima.... super, a zatrudnic dlaczego nie mozna ? Pozdrawiam ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
Zarejestrowany: 09.08.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 859
Reputacja: 14
|
![]()
agnieszka130187 Ja uwielbiam meblować simowe domy i jakoś nie jestem rozczarowana meblami w TS3
![]() Cytat:
![]() Simy od początku były jednego wzrostu, taka jest cecha ich gatunku, po prostu takie są. Gra nie jest idealna, bo nie ma idealnych gier, ale Ty czepiasz się dosłownie wszystkiego, tak jakby nic pozytywnego w tej grze nie było. Gra Ci się nie podoba, ok, Twoja sprawa, ale to nie daje Ci prawa do pisania "kompletnych bzdur" na jej temat, takich jak na przykład to, że nie ma czterech pór dnia (na szczęście każdy kto grał w tą grę, wie że to nieprawda). I dziwi mnie tylko to, że skoro tak bardzo Ci się ta gra nie podoba, skoro jest tak beznadziejna i niewiele różni się od TS2, to czemu nadal w nią grasz? Cytat:
-------------------------------- A Ja widzę kolejną wadę i chyba już przestanę w to grać. Bo dlaczego nie ma regulacji kształtu i koloru simowych zębów? ![]()
__________________
OJSG: Życie simów według Irbis *** Trzeci dom Patrycji i Antoniego. *** Życie rodziny Wichura: Część 22 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Zarejestrowany: 26.07.2006
Wiek: 33
Płeć: Kobieta
Postów: 787
Reputacja: 12
|
![]() Cytat:
Twórcy chyba sobie żartują! Nie szanują mnie i tego, że może chciałabym zrobic sima z brzydkimi zębami, który by został dentystą ![]() ![]() Ale dobra.. Może ktoś się nie skapnie, że to ironia ^_^ Chodzi o to, by się nie czepiac o byle szczegół, bo tak można by było w nieskończonośc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
Co do tego, ze nie ma gier idealnych oczywiście się zgadzam. Tyle, ze ten gniot pozostal w 2005 roku i graficznie i pod wzgledem animacji postaci, pracy kamery, mozliwosci zblizen itp.Bo gry poszly juz daleeeeko naprzod, Mysle ze seria TS to jedyne w co grasz i pewnie nie masz odniesienia. Co do czterech por dnia....to jest jak z tym tworzeniem "dowolnej" postaci. Przyciemnienie przed noca to dla Ciebie pewnie wieczor a rozjasnienie przed dniem to swit...no naprawde super, jedno i drugie trwa mgnienie oka. Na cos sie powinnas zdecydowac ![]() Ale nie jestem tu po to by sie wyklocac o produkt Maxisa ![]() Pozdrowka ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Zarejestrowany: 09.08.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 859
Reputacja: 14
|
![]() Cytat:
![]() Akurat seria The Sims to nie jedyne w co gram, tyle, że nie wiem bardzo do czego można by porównać grę The Sims, bo przecież nie ma drugiej takiej gry. Tak jak można porównywać na przykład Gothic i Wiedźmina, tak TS3 nie ma z czym porównywać. Ktoś kiedyś porównywał grafikę TS3 i GTA4. To bez sensu i nigdy nie chciałabym, żeby grafika w TS3 była taka jak w GTA4. Ja nie uważam, że simy są "plastusiowate" więc nie wiem na co Twoim zadaniem mam się decydować. Niezależnie od wszystkiego, The Sims 3 to jest symulator życia, a symulacja to nie to samo co życie. I simy mają to do siebie, że potrafią nosić rower w plecaku i mi to zupełnie nie przeszkadza. To jest gra i wielu elementów realnego życia w niej brakuje i bardzo dobrze. Co do pór dnia, to przepraszam, ale jak sobie wyobrażasz inaczej zmieniające się pory dnia? Przyciemnienie nieba przed nocą to jest wieczór, a rozjaśnienie przed dniem to świt. Do tego widać wschodzące i zachodzące słońce oraz księżyc. I nawet jeśli trwałoby to chwilę, pisanie, że tego nie ma, jest zwyczajnym kłamstwem. Jest różnica między dyskusją i kłótnią, a Ja nie mam w naturze kłócić się, więc traktuję to jako dyskusję ![]() I ponawiam pytanie: jeśli tak bardzo nie podoba Ci się ta gra, to czemu nadal w nią grasz? P.s. Co do tego ciasta ... simy zjadają posiłki, wiec jeśli sim zje ciasto, to ono znika ![]()
__________________
OJSG: Życie simów według Irbis *** Trzeci dom Patrycji i Antoniego. *** Życie rodziny Wichura: Część 22 Ostatnio edytowane przez Irbis : 31.05.2009 - 12:14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Ludzie przecież to jest dopiero pierwsza część nie mogli dać w niej wszystkiego bo i jakie dodatki później by wyszły ja odkąd pamiętam zawsze pierwsze części były mało rozbudowane później stopniowo dzięki dodatkom to się rozwija przez co gra się nie nudziła i nie wiem co się czepiacie do tych plastusiowych simów dla mnie to jest spoko ja nie gram w tą grę po to żeby tworzyć kogoś kogo znam itp tylko inną osobę
![]() bigkar czepiasz się o nic jak tak ci się ta gra nie podoba to w nią nie graj i tyle. Spodziewałeś się że to będzie super nowoczesna grafika i ze nagle zmienia sterowność kamery ja się przyzwyczaiłam to tej sterowności i nie pasowałby mi jakby ją zmienili |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jesli ta gra jest dla dzieci (mam na mysli serie TS) to jakos w/g mnie slabo jest wychowawcza... Mysle ze ta gra jest dla nikogo (w sensie jej adresowania) ani dla dzieci ani dla nie dzieci. Przepraszam za przynudzanie, ale jest z czym porownac. 2. Dlaczego w to gram ? Ano nie gram. Dziecko czekalo na to wiec ja w jakis sposob tez, a teraz okazuje sie ze nie bylo na co. I mysle ze wiele osob czekalo na cos innego, pamietajac jaka rewolucja bylo TS2 w stosunku do TS1. I sadze, ze mieli racje majac takie oczekiwania. Zwlaszcza jesli spojrzec na pojawiajace sie nowe gry. A 170 zl (jesli taka bedzie cena) to o wiele za duzo za okrojony duplikat tego co sie sprzedaje od lat. I nawiazujac do ktoregos z poprzednich postow w/g mnie to zwykle chamstwo i brak szacunku dla klienta, zeby dawac taka "podstawke" a nastepnie brac dodatkowe pieniadze za jakies tam "szafy" (na przyklad), czy choinke na swieta. I to tez pokazuje ze Maxis nie zauwazyl ze czasy sie zmienily i klienta sie szanuje. 3. Przyciemnienie nieba to nie wieczor jesli cienie sa w tej samej pozycji przez caly czas ![]() ![]() ![]() Uffff az mnie palce zabolaly ![]() Pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Zarejestrowany: 09.08.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 859
Reputacja: 14
|
![]() Cytat:
Second Life to jednak troszkę inna gra i jeśli chodzi o jej wygląd, to w porównaniu z simsami jest naprawdę brzydka. Ale naturalnie jest to kwestia gustu i nie każdemu musi podobać się to samo. Dlatego Ja nie gram w SL, a Ty nie musisz grać w simsy jeśli nie jest to gra w Twoim typie. Nikt Cię też nie zmusza do kupowania dodatków. Nigdy nikt nie mówił, że jest to gra dla dzieci. Jest dozwolona od lat 7, ale to nie znaczy, że jest dla dzieci. Znaczy to tylko tyle, że jak dziecko w nią zagra to nie skrzywi mu psychiki. To nie jest gra edukacyjna więc trudno doszukiwać się w niej wartości czysto wychowawczych. Przyciemnienie nieba to nie wieczor jesli cienie sa w tej samej pozycji przez caly czas Cień nie jest w tej samej pozycji przez cały czas, lecz zmienia się i nie tylko w dzień, ale także w nocy, gdy księżyc jasno świeci. Taki komentarz udowadnia, że nie poznałaś gry, zagrałaś w nią powierzchownie, a oceniasz jakbyś poznała w grze każdy szczegół. To niezbyt racjonalne. Ja gram w nią już jakiś czas i ciągle odkrywam nowe zjawiska. I wcale nie udaję, że gra nie ma wad, ale widzę też jak wiele jest w niej pozytywów, jak wiele nowości w porównaniu z The Sims 2. Ty w momencie gdy brakuje Ci realnych wad gry, wymyślasz je sobie, tak naprawdę tej gry nie poznawszy. Chwalić i komplementować można zawsze, nawet zbytnio się na rzeczy nie znając, ale jeśli się krytykuje, trzeba znać sprawę dokładnie i mieć prawdziwe argumenty.
__________________
OJSG: Życie simów według Irbis *** Trzeci dom Patrycji i Antoniego. *** Życie rodziny Wichura: Część 22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|